Gjest G19 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei alle sammen, jeg beklager å lage enda en ny post som dette men har lest magen av de tidligere men synes ikke de passer helt i min situasjon. Jeg gutt på 19år, hun er 18,vi har kjent hverandre i tre-fire år nå men mest i ferier og helger siden hun har hytte nær der jeg bor. Vi utveksler sms og skriver litt på msn og facebook ol. Jeg har i løpet av sommeren klart å få følelser for henne men er ikke sikker på hva hun føler. Vi konversere lett med en hyggelig tone uten pinlige stillheter ol. selv om det blir stille... Flørter litt med brøring og "frekkheter" og slik det behøver jo ikke bety noe men jeg håper... Det jeg lurer på er hvordan jeg skal finne ut om hun liker meg. Jeg vet vi skal på fest sammen i helgen det jeg vurdere å gjøre er å si til henne hvordan jeg føler tidlig på kvelden slik at jeg ikke er så beruset at hun tror det er noe fyllepreik. Er dette en grei måte å gjøre det på eller? Vel å merke så har jeg brennt meg på dette før, det endte med et år med kjærlighetssorg og i tilleg er jeg ganske uerfaren, har ikke hat noen seriøse forhold. Derfor er jeg litt reservert for å gjøre slikt. Pluss at jeg ikke vil ødlegge vennskapet vårt selfølgelig. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei alle sammen, jeg beklager å lage enda en ny post som dette men har lest magen av de tidligere men synes ikke de passer helt i min situasjon. Jeg gutt på 19år, hun er 18,vi har kjent hverandre i tre-fire år nå men mest i ferier og helger siden hun har hytte nær der jeg bor. Vi utveksler sms og skriver litt på msn og facebook ol. Jeg har i løpet av sommeren klart å få følelser for henne men er ikke sikker på hva hun føler. Vi konversere lett med en hyggelig tone uten pinlige stillheter ol. selv om det blir stille... Flørter litt med brøring og "frekkheter" og slik det behøver jo ikke bety noe men jeg håper... Det jeg lurer på er hvordan jeg skal finne ut om hun liker meg. Jeg vet vi skal på fest sammen i helgen det jeg vurdere å gjøre er å si til henne hvordan jeg føler tidlig på kvelden slik at jeg ikke er så beruset at hun tror det er noe fyllepreik. Er dette en grei måte å gjøre det på eller? Vel å merke så har jeg brennt meg på dette før, det endte med et år med kjærlighetssorg og i tilleg er jeg ganske uerfaren, har ikke hat noen seriøse forhold. Derfor er jeg litt reservert for å gjøre slikt. Pluss at jeg ikke vil ødlegge vennskapet vårt selfølgelig. Altså vis hun tar på deg for og flørte så regner jeg nok med at hu er intresert værtfall Lenke til kommentar
Gjest G19 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 quote] Altså vis hun tar på deg for og flørte så regner jeg nok med at hu er intresert værtfall Men det gjorde hun foirge også men hun var ikke interessert, men hun var vel egentlig mer flørtete en hun her. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Gjest G19 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Skal du si det til henne bør du i alle fall gjøre det mens du er edru, ja.. Er denne flørtinga noe som har kommet i det siste, eller har dere holdt på sånn hele tiden..? Ja det blir for dumt å si noe slikt i fylla! Det er ganske ferskt ja, men det var jeg som begynte :/ Melda nettop med henne her er et utdrag: meg >kommer du på hyta i helgen? hun >nei meg >Oki:( hun >men vi snakkes jo i morgen:) Betyr dette noe? Lenke til kommentar
indie Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Det betyr at dere snakkes i morgen. En av grunnene til at gutter ofte brenner seg selv på slikt med følelser for en jente er at de sier det rett ut som det er, og dermed på en måte spør høflig om jenta er interessert i no mer. Det kan sikkert funke en sjelden gang, men det gjør deg ikke så mye mer interessant. Mitt råd er at du ikke skal si det direkte til henne, men du må gjerne prate med henne i edru tilstand, men prat om litt dypere temaer og vis at du er interessert i henne. Endret 15. august 2008 av indie Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Haha, ikke tenk for mye. Gå på festen, si hva du føler også ser du hva som skjer. Gjorde samme selv engang og ble ditcha hardt, men hey, jeg angrer ikke. Jeg prøvde hvertfal. Det gjelder å smi mens jernet er varmt;) Lenke til kommentar
Gjest G19 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg tenkte jeg skulle fortelle hvordan det gikk i helgen. Jeg valgte å ikke si noe siden hun kom litt senere en planlagt så jeg var begynnt å bli "lettere" påvirket. Utpå kvelden kom hun likevl bort å satte seg i armkroken min , der satt vi resten av kvelden å koset. Det ble med det men det gir jo håp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå