Gjest member-63169 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Fikk forleden ett virus, selv om jeg har avast (!), som overtok bakgrunnen med ett; pc is infected, buy antivirus. Den har også tatt over skjermbeskytteren der den viser blue screen! og sånn windows restarter oplegg etter en stund, bet helt på, til jeg merket at musikken ikke slutta å spille selv om d ble blue screen. Tror viruset er vekke nå, problemet er bare at jeg ikke får skiftet skrivebordsbakgrunn og skjermbeskytter siden viruste har tatt vekk de sidene i egenskaper for skjerm. Noen som vet hvordan jeg kan få d tilbake??? Tror også det har fucket litt i nettverkstilkoblingen min... Takker for replys! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hent Combofix, og legg det på skrivebordet Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Du må ikke klikke på vinduet mens programmet kjører. Post loggfilen fra combofix (c:\combofix.txt) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 De har benyttet policy restriskjoner i windows registeret. Det fikser du enkelt selv , se : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11658930 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå