Ernie Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 (Først vil jeg beklage hvis det er en post som ligner på denne under tilbakemeldinger...) Jeg har merket at kvaliteten i søppel har blitt vesentlig dåligere, noe yummy bekrefter i en topic i søppel: Grunnet at "søppel" etterhvert har utviklet seg til noe som minner mest om en chat, vil vi være veldig strikte på hvilke tråder vi tillater. Ikke post tråder bare for å poste noe - det spiser ressurser. Dette er et hardware/mobil/spill/programmering/kamera -relatert forum, så vennligst hold dere til det. Skal dere pludre i vei, anbefaler jeg #hw.no på Undernet. Kanalen er dog ingen support-line, det har vi forumet til. hvis er et så stort problem så foreslår jeg å fjerne søppel. Fordi: [*] det spiser ressurser som kan brukes til resten av forumet [*] fjerner man søppel vil moddene få mer tid til resten av forumet og man kan derfor få et bedre forum [*] innholdet i søppel har ingen ting med hardware, mobil, spill, programmering og kamera å gjøre [*] som yummy sier så er det nå nærmest chating og det kan man gjøre på #hw.no@undernet [*] søppel er unødvendig Ernie85 Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 men søppel skal vel være en plass for alt skvip og tull som egentlig ikke skulle vært der? Men når det gjelder chatting, så er det jo mye lettere å gjøre det på #hw.no@undernet enn her på forumet. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Nå har ikke jeg tittet på denne kategorien, men slik jeg har forstått det skal vel denne ha til funksjon at den trekker til seg nettopp søppel...slik at vi slipper å få tendensene i "seriøse" tråder. Frykter at det vil gå utover de andre kategoriene hvis søppelbøtta fjernes. Og ja, tror nok det er en tråd et annet sted med masse begrunnelse på hvilken funksjon denne kategorien skal fylle. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Vi trenger en kategori til å samle opp off topic saker. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Vi trenger en kategori til å samle opp off topic saker.hør på dette SirHartge:hvis man fjerner søppel så kan man for eksempel poste i 'annet' hvis man har noe seriøst på hjertet og chate på #hw.no@undernet hvis man har noe useriøst. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 kan jo ikke fjerne søppel hva skal jeg da gjøre når jeg kjeder meg og poster litt i søppel da må jeg jo spamme da andre steder på forumet Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hør på dette SirHartge:hvis man fjerner søppel så kan man for eksempel poste i 'annet' hvis man har noe seriøst på hjertet og chate på #hw.no@undernet hvis man har noe useriøst. Da hadde nok annet sett ut som søppel etter ganske kort tid. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 hør på dette SirHartge:hvis man fjerner søppel så kan man for eksempel poste i 'annet' hvis man har noe seriøst på hjertet og chate på #hw.no@undernet hvis man har noe useriøst. Da hadde nok annet sett ut som søppel etter ganske kort tid. ser problemet med det, men da må man jo bare sette et krav fra dag 1 om at det skal være seriøse innlegg der, følger man ikke kravet så stenger man tråden ikke sant? Enkelt og greit. Dessuten ser jeg ikke helt vitsen med både annet og søppel... det er jo tilnærmet det samme... Lufen: hvis du kjeder deg så er mIRC et alternativ... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hør på dette SirHartge:hvis man fjerner søppel så kan man for eksempel poste i 'annet' hvis man har noe seriøst på hjertet og chate på #hw.no@undernet hvis man har noe useriøst. ...bare sette et krav fra dag 1 om at det skal være seriøse innlegg der' date=' følger man ikke kravet så stenger man tråden... [/quote'] ...og hvor ville søppelet havnet da? I de andre kategoriene kanskje? Med mer arbeid for moderatorene og irritasjon for oss brukere...? Synes argumentasjonen til SirHartge er logisk hele veien her. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jeg skal ikke kommentere noe her.. jeg skal ikke kommentere noe her.. for da ville det blitt mega-flaming.. jeg skal ikke kommentere noe her.. jeg skal IKKE kommentere noe her! "#¤!"%%!%#¤""!¤!!"¤! og !¤!"#¤!"%"!%"%" i HELv!¤"#"#&"!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå