Brap Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Kjøpte denne dobben i dag, en Darts Bombardo 35g flytende (Se vedlagt bilde, product_thumb.php.jpg). Fungerer denne bra til fluefiske? Hadde flua mellom dobben og stanga i dag, og det funka bra. Men jeg ser på et bilde med en såkalt "duppbomberrigg" at flua er etter dobben, hva er å anbefale til laksefiske? Merka også at dobben gikk laangt under vann når den traff vannet, skremmer ikke dette fisken bort? Har også et problem at bøylen på snella går på "under kast", dermed får jeg et voldsomt nykk i sena som av og til resulterer i at ho ryker i flueknuten. Er det noe jeg gjør feil? Okuma Alumina 55 snelle. Helt ny 8kg's sene. Takker for alle svar, om noen gidder product_thumb.php.jpg Endret 15. august 2008 av Einaar Lenke til kommentar
Brap Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Bumper denne ! Er det noen som vet? Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bumper denne ! Er det noen som vet? Ja, du gjør ingenting feil...Du må kjøpe deg en ny snelle rett og slett...For skal du fiske etter laks, nytter det ikke med europris sneller Lenke til kommentar
Brap Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Koster da 7-800 Har hjulpet å ha bøylen nedover, bort fra handa når jeg kaster. Noen som vet angående dobben? Veldig kjedelig å bruke den om den skremmer bort fisken. Da den var god å kaste med. Endret 23. august 2008 av Einaar Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Den er da laget for å ikke skremme fisken. Har brukt den mange ganger og den fungerer fint den. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) . Endret 11. oktober 2010 av Einaar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå