naeff Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei. Hvor mange liter pr. 12" element burde man ha i kassa? Vet ikke om dette er en prinsipp sak eller om det kommer helt an på hva/hvilket merke osv det er.. peace. Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei. Hvor mange liter pr. 12" element burde man ha i kassa? Vet ikke om dette er en prinsipp sak eller om det kommer helt an på hva/hvilket merke osv det er.. peace. Det kommer veldig an på hviket element det er! Lenke til kommentar
naeff Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Okei, da får jeg heller spør igjen når jeg finner ut hvilket jeg skal ha, tihi Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Spør heller den som selger deg elementene først da... ihvertfall om det er en butikk. Vet de det ikke, kjøp fra en annen butikk! Og uansett "skal" det stå i bruksanvisningen til elementet. Lenke til kommentar
naeff Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Åja, det er jo greit å vite. takk. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ta en kikk på produsentens nettside, er ofte kasseforslag der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå