Haganeset Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har seg sånn at jeg vil ha ny mc og ny bil, men vil ikke ha begge deler. Så lurer på hva jeg skal velge og vil ha litt hjelp fra dere! Mc så lurer jeg på enten : Ktm 300 exc, Ktm 525 exc, Husqvarna 510 Smr Bil så lurer jeg på enten : Audi S4, Audi S3, Nissan 200sx S14 Så her er det bare å komme med tips om hva jeg burde kjøpe og hvorfor! ( flytt hvis det er feilpost ) Lenke til kommentar
westli Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg vil si at det er viktigst med bil, ettersom det er bedre å kjøre i regn og på vinteren. Ville vel nesten sagt at bil er en nødvendighet, mens MC er mer et leketøy, hobby. Kan godt hende mange er i mot meg da :] Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Tenkte jeg skulle beholde den bilen jeg har nå hvis jeg gikk for mc, eller kvitte meg med bilen hvis jeg kjøper ny.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 det kommer jo litt ann på standen da, om din nåværende bil og mc funker bra ville jeg gått for ny mc. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Om du har en god bil fra før gå for mc. Bil er en stor førsteprioritering, mc kommer etter man har fått stabilisert seg litt og ønsker å nyte det å kjøre tohjulinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå