Gå til innhold

Bk - Bricks in tha water

since91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble et ganske annerledes bilde ut av et grått utgangspunkt, men du vil kanskje også ha litt kritikk? Litt tettere cropping inn mot det sentrale motivet, bildet i bildet. Det vil gå på bekostning av de litt fine vinklene figuren omgir seg med, men de ofres lett for den store sammenheng. Hvis ikke ender de med å bli den store sammenhengen.

Lenke til kommentar

Det er ikke første gangen jeg har sett slike bilder og heller ikke det beste, men det siste ble ganske kult egentlig. Å bruke slik effekt riktig er nok viktig for at det skal funke, og det syns jeg du har gjort her.

Syns det PM sa kunne gjort det enda bedre. Jeg hadde nok ikke sett det selv om det ikke allerede ble påpekt.

Lenke til kommentar

Takk for kritikk ;]

Jeg kjøpte kameraet på mandag, så jeg er en fersk nybegynner, kommer til å huske på det dere sier til neste gang.

Det ble til ett brukt EOS 350D, tenkte jeg skulle begynne i det små, og kanskje få meg ett litt bedre objektiv snart.

Men å snu det opp ned? Vet ikke helt... Kanskje om jeg kutter det en del, inn mot motivet, slik som PM sa i tilleg? Blir så "opp ned" viss ikke" hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...