BolleKalle Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hvordan på lettest mulig måte finne tråder man tar del i? F.eks når jeg har svart på et innlegg et visst sted kan det hende jeg er "uheldig" og glemmer at jeg posta der :oops: .. og det er jo litt drit hvis noen quoter meg og krever en forklaring f.eks Eller burde jeg slutte å ta dop og huske bedre hvor jeg poster? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Tja, hard doping er vel ikkje bra i lengden, men likevel - når du er logga inn her http://forum.hardware.no/ så har du ein link øverst til høgre der det står "Vis dine egne innlegg". Den funkar ganske bra. Er iallfall slik med sourcecode-stilen. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 oh shit! you made my day Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 eller søk og bare skriv inn brukernamnet ditt, som funker på same måten som vis egne innlegg. eg bruker det og varsel på mail Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 eller du kan abbonere, det vil si at det vil komme en ny mail hver gang med link til der du sist så emne, kjekt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå