RogueFreak Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hvorfor skal han ta med PC'en da? Den har vel ikke gjort noe galt? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Pentium e fra forrige århundre og fortjener derfor heller ikke å virke per i dag, i dag er det AMD XP og Pentium 4 som skal være overleverene... Mvh Nissen Lenke til kommentar
ZoLan Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 He he.... skjønner at dette egentlig skal være et seriøst forum, men må si at jeg lo godt når jeg leste denne tråden. Spesiellt den om hjelpemiddelsentralen. Synes det er greit at man "sklir" ut litt innimellom, jeg. Det må da være plass til noe morsomt her også. Datanerder har vel lov til å fleipe litt de og, eller? Jeg fikk meg i hvertfall en god latter. Takk skal dere ha ZoLan - som ler leeeeengeeeeeee.... Lenke til kommentar
ebe Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Enig, bare det ikke glir ut i "Nubi-takter"... Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 dette var jo en morsom trå, men jeg har ting å si til arve49/nubi: Du har virkelig stooooooooooooooore fritidsproblemer. kødde på et dataforum, haloo? kan du ikke spille ishockey eller legge deg inn på anstalt eller noe? eller oppsøk rådgiver ved en skole, så kanskje du får noe å gjøre om dagen? Du er virkelig en stygg sooooper Lenke til kommentar
BigFish Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Helt utrolig at det tok folk SÅ MANGE posts før de skjønte at det var kødd... Hakke lest den før nå... Dere er for godtroende tror jeg! Du kan selv mora mi om 100mhz er nytt og bra, og får svaret NEI!!!! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 denne stenges grunnet useriøst innhold.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg