forza2driver Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Må bare si at dette er et meget bra racing spill til Playstation 3 for dere med intresse for motorsport så er dette spillet et must... har blitt mange timer bak rattet med dette spillet.. hva syntes dere andre Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har prøvd et par løp, men sletta saven min. Virka veldig bra, men venter til det får trophysupport. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hmm er faktisk lysten på eit nytt racing spill om dagen, mulig det blir å gi dette ein sjangse Ser spillet ligger med gj.snitt på 71% inne på gamerankings.com, og det er jo ikkje så verst det heller . Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har dette støtte for clutch når man bruker g25? Og hvordan er online delen i forhold til skade og flagg for idiot kjøring. Orker ikke flere racing spill som blir demolition derby online. Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Har dette støtte for clutch når man bruker g25? Og hvordan er online delen i forhold til skade og flagg for idiot kjøring. Orker ikke flere racing spill som blir demolition derby online. tror ikke cluthen virker har ikke prøvd heller .. skal sjekke senere i dag.. har bare brukt spakene på rattet.. jeg pleier å fullføre singel player før jeg går online så online vet jeg ikke noe om enda.. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 funker clutchen på g25 her? spiller vel kanskje ingen rolle med manuell gir hvis ferrari kommer med f1 giring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå