Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne en inseminasjonsklinikk, hvor?

1949

Anbefalte innlegg

Hei!

Har etter en stunds grubling funnet ut at det kanskje ikke er en så dårlig løsning å nappe løk mot penger? Men jeg finner ingen slike klinikker etter å ha prøvd å lett på google og wikipedia. Helst i Oslo-området. Så hvis noen vet om noen slike klinikker i Oslo-området vennligst putt en link eller kontaktinformasjon her!

MVH 1949

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har etter en stunds grubling funnet ut at det kanskje ikke er en så dårlig løsning å nappe løk mot penger? Men jeg finner ingen slike klinikker etter å ha prøvd å lett på google og wikipedia. Helst i Oslo-området. Så hvis noen vet om noen slike klinikker i Oslo-området vennligst putt en link eller kontaktinformasjon her!

MVH 1949

Du er klar over at i Norge vil barna ha rett til å vite at du er faren når de fyller 18, ikke sant?

That being said, her er info:

Hvor kan jeg henvende meg for donasjon?

Du kan henvende deg direkte til en av sædbankene som er lokalisert til Rikshospitalet i Oslo og Fertilitetssenteret ved Haugesund sykehus.

*

Rikshospitalets sædbank Tel. 23 07 23 31

Hverdager kl. 12.00 - 15.00

Registrer deg på e-post!

* Sædbanken

Haugesund sjukehus, Tel. 52 73 23 13,

tirsdag, onsdag, torsdag kl. 10.00 - 13.00

- rikshospitalet.no

Lenke til kommentar

Hvor ofte kan man donere da? Kan jeg f.eks. gå på rikshospitalet 7 dager i uka og levere fra meg? Det er jo ganske grei timesbetaling hvis du ser på det slik da..

Og kan barna kreve noe av meg? Kan de plutselig kreve arv eller er det bare at om 18 år så kan jeg få en tlf. samtale eller besøk på døra?

Men takk for informasjon, skal ta kontakt i morgen!

Endret av 1949
Lenke til kommentar
Hvor ofte kan man donere da? Kan jeg f.eks. gå på rikshospitalet 7 dager i uka og levere fra meg? Det er jo ganske grei timesbetaling hvis du ser på det slik da..

Og kan barna kreve noe av meg? Kan de plutselig kreve arv eller er det bare at om 18 år så kan jeg få en tlf. samtale eller besøk på døra?

Men takk for informasjon, skal ta kontakt i morgen!

Nei, du har null ansvar ovenfor dem, men skulle tro de fleste tenkte to ganger på å gjøre det siden du om 18 år plutselig kan få besøk av en sønn/datter. Hadde unektelig vært weird.

Og tipper du kun får donere når de har behov, sikkert ganske sjeldent siden de fryser den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...