Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor nært forhold til kompis (med kjæreste)?

Anbefalte innlegg

Litt kjipt, ja. En veldig god veninne av meg har fått seg kjæreste. Sist gang jeg rakk å treffe henne når jeg var i Oslo (noe som jeg sjeldent har tid til. Bussy, bussy, bussy) tømte vi en sekser med øl hver mens vi pratet om alt mulig, mest for å 'catche up', med hverandre. Når typen hennes senere kom så ble det ett helvetes rabalder. "Hvordan kunne du?" "Hvordan kan du være så egoistisk at du drikker uten meg?" "Hva tenkte du på?", osv. Jeg ble jo dritprovosert der jeg satt og hørte på rabalderet hans.

Det er strengt tatt han som er nykommeren her. Bare fordi det er han som stapper kuken i henne, så har han ikke enerett på vennskapet. Vi har vært venner lenger enn hun har kjent ham, og bare fordi han plutteselig er med i bildet så skal jeg ikke kunne pilse med henne når jeg, for en gangs skyld, faktisk har tid? Pøh!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er damene som skal sette på plass typene sine. Jeg vet ikke hvordan det er med typer/venninner, jeg pleier å sende zappy ut på tur med både de ene og andre hvis jeg skulle være så uheldig å jobbe i helgene etc.

Jeg merket ihvertfall hvor sint en kjæreste/eks kan bli av ingenting, da jeg gikk på byn sammen med noen kompiser av ham jeg kjente fra før, ble med på nachjspiel og bare satt og sa film til jeg gikk hjem igjen. Det ble ihvertfall et helvetes rabalder, hvorpå jeg bare kunne svare at jeg kunne passe på meg selv, så var vi ferdig for alltid. Han var lavmål ;p

Typen til venninnen din burde strengt tatt se at du var en god kompis, og ville bli kjent med deg.

Lenke til kommentar
Litt kjipt, ja. En veldig god veninne av meg har fått seg kjæreste. Sist gang jeg rakk å treffe henne når jeg var i Oslo (noe som jeg sjeldent har tid til. Bussy, bussy, bussy) tømte vi en sekser med øl hver mens vi pratet om alt mulig, mest for å 'catche up', med hverandre. Når typen hennes senere kom så ble det ett helvetes rabalder. "Hvordan kunne du?" "Hvordan kan du være så egoistisk at du drikker uten meg?" "Hva tenkte du på?", osv. Jeg ble jo dritprovosert der jeg satt og hørte på rabalderet hans.

Det er strengt tatt han som er nykommeren her. Bare fordi det er han som stapper kuken i henne, så har han ikke enerett på vennskapet. Vi har vært venner lenger enn hun har kjent ham, og bare fordi han plutteselig er med i bildet så skal jeg ikke kunne pilse med henne når jeg, for en gangs skyld, faktisk har tid? Pøh!

Word!

Selv om du hadde vært en ex, men fortsatt god venn, og i mine øyne.

Lenke til kommentar
Word!

Jeg kan se at gutter kan ha blandedd følelser når jenter henger med, spesielt, eksene sine. Alle har et forvrengt bilde om at ekser skal hates og aldri snakkes med igjen, men noen har du faktisk tilbragt flere år av livet ditt sammen med, og du er jo glad i eksen din :)

Når det gjelder bare kompis-kompiser. så hadde vel Zappy dødd hvis han skulle reagert hver gang jeg klemte en gutt, for tror jeg kan telle alle mine venninner på en hånd... Kuleramme for kompisene ^^

Lenke til kommentar
Word!

Jeg kan se at gutter kan ha blandedd følelser når jenter henger med, spesielt, eksene sine. Alle har et forvrengt bilde om at ekser skal hates og aldri snakkes med igjen, men noen har du faktisk tilbragt flere år av livet ditt sammen med, og du er jo glad i eksen din :)

Nettopp! Jeg syns egentlig hele hat-og-sky-exer-som-pesten greia er fantastisk barnslig.

Det er en grunn til at det ble ex, og man er da for svarte voksne mennesker, ikke ting som noen kan stjele eller ta uten samtykke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...