Gå til innhold

Kommer Primal 2?

Hell_Frode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakker vi om Primal til PS2 eller?

Tviler det kommer en oppfølger der er jeg redd, har isåfall aldri hørt no om det.

Ja det er den jeg snakker om, til PS2. Tviler, er du helt sikker? Det er faktisk mitt største favoritt spill. Skulle gjerne hatt oppfølgeren til den til ps3. :cry:

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar

Men finnes det lignende spill som Primal? Vis ja, da vil jeg at det skal være næsten likt som Primal. Vis du/dere skjønner. Da kan det hende at jeg skaffer med det spille i steden for Primal 2. Vis det stemmer det ho ResidentDante sier. :roll:

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar

Alternativer til Primal? Hmmm, hva liker du best med Primal da? Slåssinga, stemningen på områdene eller utforsker delen? :)

Liker du slåssing og den litt skumle/dystre feelingen har du alltids Devil May Cry spillene som alternativ, selv om at disse er mye høyere tempo og mer fokus på action. Når det gjelder utforskning har du f.eks. Tomb Raider Anniversary til PS2 som er et knallgodt spill med fokus på dette.

Lenke til kommentar
Alternativer til Primal? Hmmm, hva liker du best med Primal da? Slåssinga, stemningen på områdene eller utforsker delen? :)

Liker du slåssing og den litt skumle/dystre feelingen har du alltids Devil May Cry spillene som alternativ, selv om at disse er mye høyere tempo og mer fokus på action. Når det gjelder utforskning har du f.eks. Tomb Raider Anniversary til PS2 som er et knallgodt spill med fokus på dette.

Jeg liker hele inholde til spille. Alt du har nevnt, skumle/dystre feelingen og utforskning. For andre ord, hele pakka liker jeg. Foresten, Tomb Raider kommer jeg aldrig mer å spille mer. Jeg likte ikke Tomb Raider spille.

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar
Både Primal og spillet Ghost Hunter var lagd av samme team under Sony Europa i England for PS2, men begge av spillene gjorde det dårlig konversielt. Spesielt med Primal syns jeg dette var veldig synd ettersom det var et orginalt og bra spill.

Ghosthunter, ja.. Spillet ser vanvittig bra ut til å være på en såpass svak maskin som PS2 (Primal hadde vel også rimelig imponerende grafikk til å være et PS2-spill), men desverre solgte begge to, som du sier, for dårlig til at det noen gang kommer en oppfølger :(

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kansje vi må, etterlyse oppfølgeren til Primal oftere? Kansje da de inser til slutt at de må lage en oppfølger til Primal spille. Hvem vet? Det er en mulig helt, jo flere som etterlyser oppfølgeren jo mer skjønner de at Primal spille var bra.

Så kom igjen la oss ta en opprop. VI SAVNER OPPFØLGEREN TIL PRIMAL SPILLE. :p :p :p

Men uansett kan man ikke ønske seg alt i verden. Men det er lov å drømme.

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...