Theecurtains Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei. Etter å ha kjempet ned en skikkelig hissig trojan/virusak idag(etter en idiotisk feil av meg), greide jeg tilslutt å bli kvitt alt tullet. Den eneste tingen nå er at jeg ikke kommer på nett med IE7. Den kommer opp med den klassiske meldinga om at den ikke kan vise siden. De andre nettjenestene funker greit,som updates,OE,og MSN. Nå sitter jeg og skriver på Opera, og det er fint det ,men liker å tenke at alt funker. Prøvde å avinstallere IE med Revo uninstaller ,det gikk så som så. Lastet ned IE fra Microsoft og fikk istallert på nytt,men fremdeles vil den ikke vise sider. Hva gjør jeg med det tro? Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Det virker jo som det er IE det er noe galt med ,men jeg klarer ikke å finne ut hva. Hadde satt skikkelig pris på litt hjelp her. Jokis. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Du får ingen feilmeldinger av noe slag? Du kan starte med å kjøre IEs diagnoseverktøy, og se om det viser hva som er galt. Edit; IE7 bilde, ikke IE6. Endret 14. august 2008 av jH- Lenke til kommentar
Theecurtains Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 ...den finner ingen feil. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Gå inn på Internet Options, og velg Advanced-tabben. Prøv først med Restore Advanced Settings (restart IE etter valgt). Hvis ikke det gjør susen, kan du prøve den under, Reset. Med mindre du har vært der inne og fiklet, skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 skift til firefox! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 skift til firefox! uff da, enda en fanatiker uten å ha en skikkelig svar til problemet. dette er en windows forumet, hvis du ikke er klar over det. tilbake til problemet, prøv dette: verktoy>alternativer for internett>avansert>tilbakestill internet explorer -innstillinger lykke til Lenke til kommentar
Theecurtains Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 ..nå skal dere høre. Etter å ha kjørt diverse cleaners igår,hadde Norman tilbakestilt rules på IE. DET var grunnen. Føler meg litt tett nå,men takk for hjelpen!!! ..håper jeg kan hjelpe en annen gang. J. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå