Bigwater Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hjelp!! Jeg skal kjøpe meg nye bakhøytalere til mitt suroundsystem, og trenger hjelp. De må være små, og helst pene å se på. Gjerne noe design-høytalere. Lyden de gir er selvfølgelig også utrolig viktig!! Helst ikke over 3000-. Noen som kan hjelpe meg med tips, erfaringer? Send gjerne linken til høytalere som passer til kriteriene, og som kan anbefales. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hva med PODSPEAKERS MicroPod SE, jeg aner ikke hvordan de låter, men de ser kult ut Lenke til kommentar
Bigwater Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Hva med PODSPEAKERS MicroPod SE, jeg aner ikke hvordan de låter, men de ser kult ut Takk for tipset, men er litt skeptisk til lyden. Er redd de ikke vil leve mer en noen måneder før de er "oppspilt". Noen andre gode forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Klipsch RB-51 vil gi deg mye dynamikk og lyd for pengene. Edit: og ja, de er pene å se på. Bare innse det først som sist. Endret 15. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Bigwater Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Klipsch RB-51 vil gi deg mye dynamikk og lyd for pengene. Edit: og ja, de er pene å se på. Bare innse det først som sist. Takk for tipset. de ser umåtelig bra ut:) Disse ser ut til å være verdt pengene. Har du prøvd dem, evt tester å vise til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ta deg en tur innom Avforum, du. Der står det ufattelig mye om Klipsch, og de kommer alltid bra ut. Lenke til kommentar
Bigwater Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 har vært en tur innom avforum og lest. Klipsch virker utrolig bra:) Kom også over noen høytalere fra XTZ, som for meg er helt ukjente fra før. Men leste litt om dem, og de har fått strålende kritikk, og er ikke akkorat vonde å se på heller. Hva tror dere om disse? http://www.surround.no/product/441117/_XTZ...Pianolakk_.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 De er absolutt kurante de også, men jeg har et godt øye for Klipsch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå