Anonym92 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei! Jeg lasta ned Sony Vegas Pro 0.9 trial for noen måneder siden. Jeg hadde det i 30 dager, men nå har selvfølgelig tida gått ut. Men etter en stund fikk jeg lyst til å lage videoer igjen. Så jeg forsøkte å laste det ned. Men når jeg lasta ned "moviestudio90" og trykka på den for å komme videre, så kom det opp en beskjed. Det sto: "Vegas Movie Studio is already installed. If you want to reinstall the application, use Add/Remove Programs in Windows XP or Programs and Features in Vista to uninstall the existing version before reinstalling." Jeg forsto mesteparten av det, men jeg vet jo ikke hvordan jeg skal finne den gamle versionen som jeg lasta ned for lenge sida. Så jeg lurer på om dere kan hjelpe meg. Hvis dere klarer å forklare meg på den letteste måten som mulig er jeg utrolig takknemlig! Jeg håper noen har peilig. Tusen takk. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det er vel egentlig bare å gå på kontrollpanel, og videre til "programmer og funsjoner" eller noe (i xp er det legg til eller fjern programmer tror jeg) og avinstallere sony vegas. så laster du en ny ned og *Finish* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå