Donnie Darko Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jeg har holdt litt på med Illustrator i noen dager, og lurer på hva dere synes om bildene. Det første bilde kunne jeg lagt mye mer tid i, men etter en lang dag, så orker jeg rett og slett ikke. Meninga var egentlig at det skulle være mange strå rundt (vanskelig å forklare, hehe), men det ble noe mye mer mindre krevende. Det andre bilde, er nokså likt en annen tutorial jeg fulgte, men la det ut fordet. EDIT - Ser nå at jeg ikke er fornøyd med det første bilde. Får prøve meg litt igjen senere. Endret 14. august 2008 av Commencal Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ikke så værst etter å ha "holdt på i illustrator noen dager" (den første). Har du laget personen selv? Ork å jobb videre med den du Hvis du går på Export kan du lagre som JPG, og legge det som vedlegg her, sånn at alle ser det uten å laste ned. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Ikke så værst etter å ha "holdt på i illustrator noen dager" (den første). Har du laget personen selv? Ork å jobb videre med den du Hvis du går på Export kan du lagre som JPG, og legge det som vedlegg her, sånn at alle ser det uten å laste ned. Takk for svar (: Personen har jeg ikke laget selv. Dette er ferdige personer Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Da kommer det en ny en (: Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Er det bare meg som synes bakgrunnen på det siste bilde jeg la ut, ble feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er nok ikke det. Tror den hadde hatt like så godt av en lignende bakgrunn som de to første. Forøvrig så likte jeg best nr.2 og synes det var noen bra bilder =) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Bedre? Endret 15. august 2008 av Commencal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Synes den ble best uten den "flekken" oppe til venstre. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Synes den ble best uten den "flekken" oppe til venstre. Det er jeg enig i, men jeg føler alikevel at det er noe som er feil Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg synes du burde prøve deg på noe vektorisering av bilder i illustrator. God trening, og blir fort et veldig "proft" resultat. Dette synes jeg ble litt for "random", selv om det er det første du lager. Men bare fortsett å øve, du vil bli bedre. Bare husk å ha en enkel bakgrunn, spesielt i vector art. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå