Gå til innhold

Skal kjøpe en god gaming PC med gode oppgraderingsmuligheter.

Anbefalte innlegg

Sene drivere? Hvor ofte oppdaterer nVidia sine drivere da?

Skulle tro at en oppdatering i måneden var nok, slik som ATI.

Flere ganger i månden, og når det kommer nye spill.

Les noen tester før du uttaler deg, tallenes tale er klare; HD4870 er for øyeblikket markedets raskeste kort.

tja, for det første diskuterte vi (ihvertfall jeg) drivere til nVidia og Ati. For det andre 4870 er ikke det raskeste kortet, både 4870X2 og i de inkelte tilfeller 280GTX (enkelte).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sene drivere? Hvor ofte oppdaterer nVidia sine drivere da?

Skulle tro at en oppdatering i måneden var nok, slik som ATI.

Flere ganger i månden, og når det kommer nye spill.

Les noen tester før du uttaler deg, tallenes tale er klare; HD4870 er for øyeblikket markedets raskeste kort.

Kanskje du også bør lese litt før du uttaler deg? Jeg sa aldri at det ikke er det raskeste kortet, overhodet ikke. Jeg sa ATI pleier å være seine med driverne sine. Hjelper ikke å ha markedets raskeste kort hvis ikke driverne fungerer skikkelig, og det er ikke så kult å laste ned driverne(som er optimalisert for spillet) flere uker etter et spill har kommet ut, mens Nvidia omtrent lanserer dem før spillet kommer.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Tenkt litt nå og tror jeg ender opp med en på 10-12k. ;> Kjøper et godt kabinett, hovedkort og strømforsyning så jeg kan oppgradere når det blir nødvendig. Noen som har en link til det Lian-li kabinettet? Har ikke kjøpt noen av delene enda men tror jeg starter med en dual core PCU og ett 4870x2. Hvilken strømforsyning burde jeg kjøpe viss den skal holde en god stund og være i stand til å kjøre SLI/CF med nye kort? Glemte også og nevne at jeg har en 24" skjerm fra før så det er bare snakk om kabinett med innmat.

Endret av Cauw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...