Gå til innhold

Blokkere internetten på se w580i

Anbefalte innlegg

Hei :)

Tastelåsen på mobilen min går opp av seg selv, veldig dumt i grunn.

Problemet er at når jeg har den i lommen, kommer den bort i mange knapper, og jeg havner med en mobilregning for flere hundre kroner brukt på internett. Noe jeg aldri bruker på mobilen selv. Den går altså inn på internett uten at jeg vet det.

Lurer da på om det er noen som vet en måte å stenge internetten på? Hadde hvert fint om det var en enkel måte å stenge og åpne den på også. Jeg er nemlig amatør på mobilen, og skjønner ikke hvordan jeg skal få det til.

Takk på forhånd! :)

Forresten, var ikke sikker på hvor jeg skulle poste innlegget, men håper dette er riktig.

Endret av Penita
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

finn hvor innstillingsprofilene for internett er ogslett dem, ved mindre du da bruker mms. skal ligge et sted under innstillinger, sikkert ganske logisk merket

Lenke til kommentar

Eg skjønar ikkje korleis du klarer å bruke fleire hundre kroner på internett berre med "lommeringing", ein skal laste ned ganske store datamengder for å få til det. Kan det vere noko på telefonen som koplar seg opp automatisk og oppdaterer eitt eller anna med jamne mellomrom? Uansett, dersom du aldri brukar internett bør du slette alt av internettprofilar, slik Captain Ødegård seier. Dermed greier ikkje telefonen å kople seg opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...