Gå til innhold

klær til hund


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp overtatt en nakenhund som har blitt fryktelig misshandlet :(

Jeg kunne aldri tenkt meg en nakenhund, men når venninda mi fortalte meg om denne så kunne jeg ikke la være.

Men problemet mitt nå er at den har jo ikke noe pels, noe som er litt uvanlig, så jeg prøver å finne noen klær til den. Jeg har vært inne på alle de populære sidene som Puppia og div. Men disse klærene sitter jo så dårlig. Kjøpte en dress til henne, men den sitter ikke i det hele tatt. Er det noen der ute som vet om noen klær som sitter litt, men som også varmer. Jeg har tenkt litt på strikkede klær, men det er jo nesten umulig å finne :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Ullsokk eller strømpe er jo greit nok, men jeg trur nok ikke jeg finner noe som passer til henne :p

men jeg har funnet en nettbutikk som har utrolig mye fint, ikke bare klær, men den er under oppdatering så det er bare klær der foreløpig. Har hørt mye positivt om denne butikken, men visste ikke at de hadde nettbutikk...

 

Handlet masse der :p Utrolig god service:) Kan handle masse selvom det ikke er lagt ut ennå :p Anbefaler alle som har hund (de har også ting til andre dyr) å ta seg en tur inn der :D

 

www.123hjemmeside.dk/milagro

 

Gleder meg til genserene kommer:) De har hun visst strikket selv:)

Lenke til kommentar

Man skal unngå å ha klær på når det er varmt, men bør passe på så hunden ikke blir solbrennt når sola skinner. Når det er kaldt og vått ute kan et regndekken gjøre susen-

 

Selv synes jeg det hadde vært FLAUT om folk så meg gå tur med hundene mine med rosa gensre eller noe slikt. I vinter hadde jeg på Geisha en mørk regnjakke en gang, mens valpen min hadde på seg en strikket genser i nøytral farge 3 ganger siden hun var såppass liten da vinteren sto på som verst her på vestlandet .

 

Jeg har null respekt for folk som kler hundene sine i designerklær og solbriller og SKO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...