Gå til innhold

Dataen starter ikke!

Anbefalte innlegg

Kommer til acer enpowering technology screen der det ladder i et par sekunder som vanlig og så kommer jeg til der skjermen er svart, men deretter kommer ikke det vanlige frem,somregel vist jeg venter lenge der så kommer det "a disk read error occurred press ctrl+alt+del to restart å vist ikke det kommer så kommer ingen ting eller "BOOTMGR image is corrup. the system cannot boot" og noen ganger får jeg "The file is possibly corrupt. the file header checksum does not match the computed checksum"

Verste ar det dataen bare er noen uker gammel, dette skjedde etter at jeg puttet dataen i sekken min (den sto på,men ingen cder spilte mens den lå der) å den fikk seg et bittelite "kakk" i bordet, men det var ikke noe hardt i det hele tatt heller, når jeg skrudde på dataen var skjermen "frossen" men jeg kunne fortsatt styre rundt om kring på skrivebordet med musen selvom ingen knapper funket, når jeg skrudde av å på startet dette å skje.

Det er en acer aspire 6920 med vista vist det hjelper, hvordan får jeg den til å slå seg ordentlig på igjenn.?!?

Endret av Sjokoladefisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du kan prøve og reparere windows partisjonen med Vista dvd-en din,

vis ikke så må du kanskje formatere pc-en din.

Vista har en reprasjons del i seg som du kan prøve og se om det hjelper deg.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...