fixxer Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei folkens. Jeg har pr. i dag en XBOX 360 som har fått den røde ringen (3 dioder) samt noen grafikk feil. Jeg kan nok glemmer å få noe dekket på utvidet garanti/reklamasjon siden jeg har åpnet den og flashet DVD-drevet. Det jeg lurer på er: Hvis jeg kjøper en ny XBOX 360 Arcade om jeg kan åpne denne og bytte ut DVD-drevet med det flashede Hitachi/LG-drevet jeg har i min nå? Lenke til kommentar
Parted Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Spørs om det er drevet det er feil med da. Utifra beskrivelsen høres det ut som ett typisk overhetingsproblem hvor kontaktpunktene på GPU har smeltet fra hovedkortet. Dette er en vanlig feil på eldre xboxer. Anbefaler deg å bruke ev. ny arcade som den er, og heller overføre harddisk og andre perifer-enheter til denne. Endret 14. august 2008 av Parted Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Beklager, jeg har kanskje vært litt utydelig. Jeg ønsker å beholde drevet far min gamle XBOX og sette det i den nye. Eller å eventuelt flashe en ny XBOX dersom det er mulig. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Du kan bruke det gamle drevet i din nye xbox, men da må du flashe drevet med din nye xbox sin key og evt spoofe den. Er vel egentlig lettere og bare flashe den nye Lenke til kommentar
xelA Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 De nye Xboxene kommer vel med et drev som det skal være vanskelig (umulig?) å flashe. Men det går jo an å kjøpe brukt, blir jo billigere også. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Nåda, sjangsene er lave for å få den som ikke kan flashes. Det er vel en av syv-åtte ulike drev som ikke kan flashes nå, og de aller nyeste har sikkert ikke kommet i butikkene enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå