tors81 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei har fått ny printer idag, og skulle gjerne hatt faksfunksjonen igang. Jeg antar at jeg da må ha vanlig telefonlinje? Har for tiden bare vanlig ADSL. Lurer på om det er noen andre muligheter å ordne dette på? Kan f.eks en mobil brukes de få gangene jeg sender faks? Har en N95 8 GB. Ellers har jeg problemer med arkmatingen. Legger arkene nedi, men da får den ikke tak i arkene. Jeg skyver de da litt lenger ned, men da tar den å sender alle arkene igjennom. Har bare en 10 ark i nå . Noen som vet hva dette kan være? Takker for svar:) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 du bør lufte arkene før du setter dem i printeren. da kummer det luft mellom og arkene suger seg ikke fast i hverandre Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 OK det har du helt sikkert rett i:) Disse arkene hadde stått en stund i en annen printer, var sikkert noe med det å gjøre ja. Takker Tar gjerne svar på det andre og, venter forresten på en ny bærbær som jeg tenker jeg skal ha sånn mobildatakort på. Er dette mulig å sende faks igjennom fra min Printer? Antar vel at jeg må ha et telefonnummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå