tungaa Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Enkelt og greit, Jeg og dama har vært Kjærester i 11 månd. Idag Dvs at det bare er en månd Igjen til 1' Års dagen vår. Jeg er helt tom for ide'er, eller ikke helt. Men trenger forslag fra dere, for da vil det kanskje bli enklere og finne på noe. Jeg har allerede kjøpt Billeter til Meg selv og dama (Slipknot), og har gitt dette som en smakstest på en måte. Hun Elsker slipknot, og vi hadde en ganske spesiel dag egentlig, for ikke så lenge siden - så da ga jeg dama billeten. Roser har hun fått mye av, Hvergang jeg liksom jeg har følt jeg elska henne litt mer enn det jeg gjorde, og har stadig fått mer og mer følelser for denne jenta. Riktig nok er jeg kanskje sykt forelska i henne enda, Og Elsker henne nesten på en Psykotisk måte (Som nesten er litt skremmende, Men deilig for hun viser det på samme måte tilbake). Dama elsker forresten søte, og sexy ting om det har noe å si, Og undertøy har altid slått ann. Ja, Riktig. Har allerede gitt henne tonnevis med sexy Undertøy. Hun fikk også en Bamse med "I love you" på Halvt års dagen - En "My Melody" Bamse som holder hjerte med teksen inni. Hun elsker Rosa "Men det gjør vel alle jenter nesten?" og elsker også Hello Kitty. I tilleg til det kan jeg si at hun ikke er det jeg normalt ville tenkt om jeg hadde lest denne tråden - Altså, skikkelig fjortis aktig, sikkert blondt hår og liker Pusepop. Denne jenta Elsker Marilyn manson, Eller hvertfall musikken. (Noe jeg også gjør), og har en Ganske rocka stil, men ikke emo, gother etc. Mere en alternativ ting. Hun kler seg ganske normalt, og har dessuten også dreads. Vet ikke om det ga ganske stort inntryk, men hvertfall. Hva ville du blitt glad for å få, 1 års dagen (Om du var jente, Eller er ! Jeg skriver dette, for regner med at det er flertall av gutter her på Diskusjon.no (Gutter kan svare) ) Jeg vil det skal være noe som hun ville minnes resten av livet, Noe spesielt. Vi er forresten Begge to 17 år, om det også skulle ha noe å si. Jeg tenker litt på og kanskje kjøpe en litt stor bamse, Kutte opp magen, lage et lite rom inni og legge en pose med 4 Ecstasy piller, Og sikkert noe litt mer romantisk. (Hun vil veldig gjerne ta X' den dagen), men vi har snakket om å ikke gjøre det alikevel kanskje, i og med hun fikk en liten "Bad tripp" forige gang. Uansett, Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå