Emma22 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg skal ha en PC til mamma'n min. Hun bruker det til å surfe på internett, skjekke mail og kanskje skrive noe brev. Trenger med andre ord ikke noe avansert pc. Den skal forresten være bærbar da. Har sett på to som Elkjøp har som er ganske så billige. Noen som kan si meg om de er greie? Toshiba Compaq Pachard Bell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg ville valgt compaq for med vista er det greit med 2 gb med ram. Til sånn vanlig bruk som moren din trenger så er 120 gb med nok vil jeg tro. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
orange Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Har du sett dette tilbudet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=35513...=tb03w33_lenovo Fikk veldig god kritikk i en artikkel her forleden. EDIT: tilbudet innebærer at du må installere litt RAM selv, så det må du sikkert hjelpe til med, skulle være greitt å gjøre. Endret 15. august 2008 av orange Lenke til kommentar
Emma22 Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Takk for tilbakemeldinger. Har bestilt Compaq til mor. Får håpe hun blir fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Takk for tilbakemeldinger. Har bestilt Compaq til mor. Får håpe hun blir fornøyd. Det blir hun nok, siden hun ikke er så kresen så vil hun sikkert oppleve det som super raskt og en helt ny verden så. Det er jo det viktigste også at hun liker den og den passer til hennes bruk. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå