storkers Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 noen som vet hvilke hjempåbud som gjelder til 4-hjuling? kommer det ann på hva den er registrert som eller er det påbudt med hjelm på alle 4-hjulinger? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 noen som vet hvilke hjempåbud som gjelder til 4-hjuling? kommer det ann på hva den er registrert som eller er det påbudt med hjelm på alle 4-hjulinger? det er påbudt ja.. Du har jo ingen annen beskyttelse en en hjelm på en atv. Er akuratt som med moped,motorsykkel you name it .. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 nesten ingen hær i finnmark som bruker hjelm, litt pussig det? kan du henvise til noen lov ell paragrafer? Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Mener å ha lest at man ikke trenger hjelm på en traktor-registrert ATV Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Mener å ha lest at man ikke trenger hjelm på en traktor-registrert ATV jaja.. kan godt hende reglene er anderledes når den er traktorregistrert... den skal ikke jeg bry meg ut på.. men skal du kjøre på offentli vei mener jeg å tro at det gjelder over alt at man må ha hjelm.. kan ikke henstille til noen "paragrager" om det men kan si som sånn at jeg har fått bot på at jeg ikke brukte hjelm på ATV.. så da regner jeg med at loven er at du må bruke hjelm.. EDIT: men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en bitteliten telefon til lensmanskontoret eller noe sånt og spurt.. det er gjort på 10 min å finne ut av det i stedenfor å sitte å høre på folk som ikke er sikre her inne Endret 14. august 2008 av theboss22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå