Axxes Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei, hentet en ny WDC 120 GB SE i dag... tatt ut den gmale slaven min på 20 og satt den nye inn der,,, skal den da funke med en gang, eller må jeg formatere den,, er en stund siden jeg holdt på med dette. Og hvor i xp er det jeg lager oppstartsdiskett, så jeg får bootet i dos? glemt dette.. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Har du satt inn den nye som slave? http://www.bootdisk.com/ Der finner du oppstart disketter. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Du må huske å sette jumperen på hardisken riktig så den blir slave. Du trenger ikke oppstartsdiskett siden det virker som du skal bruke denne disken som slave også? I så fall kan du bare formatere den i windows xp. Hvis du kjører en gammel disk som master burde du vurdere å bytte ut denne med den nye og legge inn operativsystemet på nytt. Lenke til kommentar
Axxes Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Ja jeg satt inn den nye som slave,, den "gamle" er ikke så gammel da. Ok prøver det med jumperen nå, se om jeg finner den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå