Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Angel-Eyes vs. Devil-Eyes vs. Facelift (Orginale) - Audi A4

_tHokA_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Devil Eyes har allerede begynt å bli harry... Angel Eyes har vært harry i flere år.

På hvilken måte?

Bilene blir jo levert slikt originalt, ikke akkurat noe man kan gjøre noe med. Da er i så fall både Audi og BMW harry?

Det er forskjell på originalmonterte lykter (som faktisk er designet av noen som har litt estetisk sans) og ettermonterte aftermarket-lykter som ofte ser crappy ut. Sistnevnte er dessuten ofte montert på biler med eiere som totalt mangler sans for linjer, estetikk, helhet og smak. Ettermonterte "devil eyes" er i mine øyne med på å kommersialisere og trekke ned originaldesignet. Det samme gjelder "angel eyes", et konsept som er så utvannet at jeg hadde gjort mye for å bli kvitt dem dersom jeg hadde eid en bil med originalmonterte sådanne.

Endret av epifant
Lenke til kommentar
Devil Eyes har allerede begynt å bli harry... Angel Eyes har vært harry i flere år.

På hvilken måte?

Bilene blir jo levert slikt originalt, ikke akkurat noe man kan gjøre noe med. Da er i så fall både Audi og BMW harry?

Jeg snakker om ettermontering på biler som aldri har fått levert dette orginalt. Angel Eyes gjør seg på BMW.

Men Devil Eyes ER harry, siden ingen biler noen sinne har blitt levert med dette. Lignende lys kommer på A3, A4, A5, Q5 og R8, ja. Men produsenten av disse bilene har aldri gått ut og kalt det for Devil Eyes.

Disse ettermonterte lyktene er helt vekk fra bilen orginale linjer.

Å i det hele tatt ha noe som heter Devil Eyes på bilen sin er like ille som å ha playboysticker på panseret og "Angel Eyes, Devil Mind" -sticker i bakruta.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Selv er jeg ikke fan av lykter som er for langt unna det originale..

Har montert svarte framlykter på min (Kadett E GT) som i utgangs-

punktet er lik de som står på originalt, men de har mørk innmat og

et klarere glass (sikkert mye fordet de gamle lyktene er ca. 20 år slitt ;)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg er visst den eneste som liker Devil Eyes. Men dette gjelder biler av litt nyere dato.

Blir kanskje eier av en 2002 Passat stv. iløpet av sommeren, da tenker jeg Devil eyes kommer på.

http://img155.imageshack.us/img155/1696/devileyesgr0.jpg

Smak og behag :)

Det der ser ikke ut som en Passat med fine lykter, det ser ut som en stakkars Passat der eieren har gjort alt for å få lykter som er like A4 B8.

Led-rekka følger hverken bilen eller lyktenes form. Så estetisk sett har lyktene ingen nytte.

Et par M3 Speil i Chrome (gjerne flasset) og en gigantisk spoiler på taket, så er du der! :p

Husk også å kjøpe setetrekk med tribals på, så du får gjennomført den inni også.

Felger bør aldri gå noe særlig over 16" når du kjører denne stilen.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...