_tHokA_ Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Angel-Eyes Devil-Eyes Facelift: Jeg får aldri bestemt meg for hvilke lykter jeg skal kjøpe meg. Devil-Eyes ligger ann til å vinne, men hva mener dere? Endret 14. august 2008 av _tHokA_ Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 jeg ville gått for devil eyes. men er disse lyktene du viser til godkjent for bruk i norge da? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) jeg ville gått for devil eyes. men er disse lyktene du viser til godkjent for bruk i norge da? Står de er E-merket, så regner med at det er godkjenninga Er ifra en annonse på finn.no, er nesten lik den andre devil lykta Endret 14. august 2008 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Facelift Syns det ser litt for jalla ut når det ikke er noe som kom med det karosseriet Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Devil Eyes har allerede begynt å bli harry... Angel Eyes har vært harry i flere år. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Angel Eyes er og forblir BMW. Devil Eyes passer vel mest nyere audi, slik som de blir levert nye. Så kanskje Facelift er det beste valget? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Støtter Rs125 og -Shark-. Gå for facelift-lyktene Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Støtter Rs125 og -Shark-. Gå for facelift-lyktene Tror nok det passer best ja. Four votes for Facelift! Endret 15. august 2008 av -Shark- Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Facelift uten tvil. Angel eyes hører ikke hjemme på noe annet enn BMW, og "Devileyes" eller juletrelys som jeg kaller det hører ikke hjemme noe sted! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Drar seg mot facelift lykter nå. Send mail til NBS nå og spurte om de ga meg en fin fin pris på de lyktene Så får vi se hva det blir til Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kjøp facelift, de andre ble for harry. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 For å sette inn facelift settet så måtte man gjøre et par små forandringer. Noen som har bilde, eller evt. en worklog på en som har byttet lamper før? Så jeg ser hva som må fjernes Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 For å sette inn facelift settet så måtte man gjøre et par små forandringer. Noen som har bilde, eller evt. en worklog på en som har byttet lamper før? Så jeg ser hva som må fjernes Er ikke veldig vanskelig å bytte en lampe. 3 skruer tenker jeg, så bare ta av kontaktene, sette på de nye, eventuelt lodde på noe om det trengs. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 For å sette inn facelift settet så måtte man gjøre et par små forandringer. Noen som har bilde, eller evt. en worklog på en som har byttet lamper før? Så jeg ser hva som må fjernes Er ikke veldig vanskelig å bytte en lampe. 3 skruer tenker jeg, så bare ta av kontaktene, sette på de nye, eventuelt lodde på noe om det trengs. Ikke for å sette inn facelift lampene. Da måtte noe kuttes vekk for å få plass. Iallefall det jeg har lest et sted Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 For å sette inn facelift settet så måtte man gjøre et par små forandringer. Noen som har bilde, eller evt. en worklog på en som har byttet lamper før? Så jeg ser hva som må fjernes Er ikke veldig vanskelig å bytte en lampe. 3 skruer tenker jeg, så bare ta av kontaktene, sette på de nye, eventuelt lodde på noe om det trengs. Ikke for å sette inn facelift lampene. Da måtte noe kuttes vekk for å få plass. Iallefall det jeg har lest et sted Stemmer. Du må kutte litt i forskjermen. Det området du kutter er en del som ikke vil bli synlig når du får lykta på plass. Det viktigste er å gå over delen med tectyl eller lignende, for å beskytte mot rust. Det kan også hende du må ombygge kontaktene litt. Lenke til kommentar
Vip3r Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hadde utvilsomt tatt faceliftlyktene! VACN er plassen å spørre om hjelp;) Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Det kan også hende du må ombygge kontaktene litt. Finnes det ikke slike overganger? Så at det var en nettbutikk i tyskland som solgte de overgangene. Audi A4 B5 - Facelift Scheinwerfer Adapter Kabel Set Endret 16. august 2008 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Må bruke overganger jo, eller klippe og lodde. Min stemme går også til facelift. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Likte Devil-Eyes best, men hadde vært kjekt og sett hvordan de blir seende ut på bilen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg så en ca. 10 år gammel Passat i går med devil-eyes og det så rett og slett for jævlig ut! Selve led-delen så ut som om den lå over kjørelyset og hadde en meget stygg blå farge. Nei, skal man ha slike lykter må det være originalt, det vil si på en ny Audi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå