Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Angel-Eyes vs. Devil-Eyes vs. Facelift (Orginale) - Audi A4

_tHokA_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg ville gått for devil eyes.

men er disse lyktene du viser til godkjent for bruk i norge da?

Står de er E-merket, så regner med at det er godkjenninga

34_1616575709.jpg

Er ifra en annonse på finn.no, er nesten lik den andre devil lykta

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar
For å sette inn facelift settet så måtte man gjøre et par små forandringer. Noen som har bilde, eller evt. en worklog på en som har byttet lamper før? Så jeg ser hva som må fjernes

Er ikke veldig vanskelig å bytte en lampe. 3 skruer tenker jeg, så bare ta av kontaktene, sette på de nye, eventuelt lodde på noe om det trengs.

Lenke til kommentar
For å sette inn facelift settet så måtte man gjøre et par små forandringer. Noen som har bilde, eller evt. en worklog på en som har byttet lamper før? Så jeg ser hva som må fjernes

Er ikke veldig vanskelig å bytte en lampe. 3 skruer tenker jeg, så bare ta av kontaktene, sette på de nye, eventuelt lodde på noe om det trengs.

Ikke for å sette inn facelift lampene. Da måtte noe kuttes vekk for å få plass. Iallefall det jeg har lest et sted

Lenke til kommentar

Ikke for å sette inn facelift lampene. Da måtte noe kuttes vekk for å få plass. Iallefall det jeg har lest et sted

Stemmer. Du må kutte litt i forskjermen. Det området du kutter er en del som ikke vil bli synlig når du får lykta på plass. Det viktigste er å gå over delen med tectyl eller lignende, for å beskytte mot rust.

Det kan også hende du må ombygge kontaktene litt.

Lenke til kommentar
Det kan også hende du må ombygge kontaktene litt.

Finnes det ikke slike overganger? Så at det var en nettbutikk i tyskland som solgte de overgangene.

Audi A4 B5 - Facelift Scheinwerfer Adapter Kabel Set

12803.jpg

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar

Jeg så en ca. 10 år gammel Passat i går med devil-eyes og det så rett og slett for jævlig ut! Selve led-delen så ut som om den lå over kjørelyset og hadde en meget stygg blå farge. Nei, skal man ha slike lykter må det være originalt, det vil si på en ny Audi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...