FullColor Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Stilig greier Lurer på hva slags ytelse vi kan vente oss i fremtiden, gøy å vite hva vi har i vente. Endret 14. august 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 De vet å melke oss Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det er ikke de som bestemmer kravene som hva vi har. Hvis dine krav om ytelse ikke øker, så trenger en heller ikke kjøpe mer. Og det er jo snakk om fullstendig forskjellige produkter, så det er langt fra melking. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 22 nm? 22 nm er vel 220 atomer i bredden, de presser grensene nå og det kan ikke bli stort mindre. Er mer spent på å se hvorvidt utviklingen kommer til å stoppe opp i løpet av de neste 10 årene. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) 22 nm? 22 nm er vel 220 atomer i bredden, de presser grensene nå og det kan ikke bli stort mindre. Er mer spent på å se hvorvidt utviklingen kommer til å stoppe opp i løpet av de neste 10 årene. Har tenkt på det der, men husker ikke om det var 22nm eller 16nm som skulle vær det ytterste "potensialet" (leste noe om det en gang) Når man ikke klarer og krympe mer hvordan går man da videre ? Eneste jeg kan med min fantasi tenke meg er flere fysiske cpu'er på hovedkortet akkurat som servere allerede har. Kanskje intel en gang i fremtiden da begynner å selge 4packs med prosssorer som minne produsentene gjør med minne moduler. Kvantedatamaskiner er noe som slår meg, bare 220 atomer igjen da eller, hvis det fungerer slik. Endret 17. august 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå