Breidablik Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Gulp...?! Eg hadde aldri trudd eg kom til å spørje eit sånnt spørsmål, men... Jaja, like greitt å få det overstått. Kor i granskauen skiftar ein standardnettleseren i Windows xp? Eg har alltid hatt Opera som nettleser, men av ein eller anna idiotisk grunn har IE overtatt... (Skuldar på Microsoft for det... ) Ganske kjipt når eg skal følge ein link i ein e-post eller noko, og så kjem IE opp... Det er heilt til å få fnatt av. Håpar nokon kan svare meg på dette... (Trur ikkje akkurat det blir noko stort problem då, men. Det er sikkert ei heilt enkel løysing, men eg er dessverre for utolmodig til å leite... ) Endret 14. august 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det kan gjøres i den nettleseren du vil skal overta. Alle har en innstilling for dette. I Opera er det Preferences - Advanced - Programs: Check if Opera is default... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Høh... Trudde no eg hadde lett der... Men uansett: Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå