hardkjerne Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 De ble vel ganske greit beskrevet i sniktitten. Blir mere mikromanagement, mere enhetsfokus da byene ikke har population på lik linje som civ og er en stort vare/handels-del som ikke er med i civ som er ganske ålreit. Jeg er enig med mange som sier Colonization er rått. Gleder meg til Colo med ekte mutliplayer, og ikke bare den hotseat-cracken som var i orginalen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Colonization er et fantastisk spill. Dette skal forhåndsbestilles Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Gleder meg veldig, originalen var fantastisk Men bildene i artikkelen funker ikke for meg.. Edit: Jeg anbefaller å lese Retro-Ramble: Sid Meier’s Colonization Hos Rock, Paper, Shotgun Endret 16. august 2008 av FredrikFtw Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 snufs... fikk tårer i øyene av å lese den artikkelen, installerer colonization nå Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Flott sniktitt. Dette kan jo bare bli genialt. *notere på handlelisten*. Noen som vet om noen norske nettbuttikker der det kan forhåndsbestilles? Ser at det ligger rett over 200 på play, og da må jeg vente ekstra lenge pga. toll-faenskap. Lenke til kommentar
Traktormannen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Flott sniktitt. Dette kan jo bare bli genialt. *notere på handlelisten*. Noen som vet om noen norske nettbuttikker der det kan forhåndsbestilles? Ser at det ligger rett over 200 på play, og da må jeg vente ekstra lenge pga. toll-faenskap. På play går den for £17.99, noe som tilsvarer 182.2387 kr hvis man bruker tollvesenets omregningskurs (10.130) Lenke til kommentar
araziel Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gleder meg, gleder meg, gleder meg! Spiller fortsatt Colonization på dosbox jeg, og har det siden det kom ut. I'll nevahr kiss the pinky ring! Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Flott sniktitt. Dette kan jo bare bli genialt. *notere på handlelisten*. Noen som vet om noen norske nettbuttikker der det kan forhåndsbestilles? Ser at det ligger rett over 200 på play, og da må jeg vente ekstra lenge pga. toll-faenskap. På play går den for £17.99, noe som tilsvarer 182.2387 kr hvis man bruker tollvesenets omregningskurs (10.130) Kan vi nordboere betale med pund igjen? I en periode var vi tvunget til å betale i euro, og som man ser, koster den da rett over 200 på play. Jaja, sjansen er vel uansett god for at jeg får den først derfra. *Forhåndsbestille* Lenke til kommentar
steininho Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Å herreskaper så konge! Spiller fremdeles orginalen med gjevne mellomrom, en tidløs klassiker! Nå rykket Spore umiddelbart ned på en 2. plass på listen over spill jeg venter på! Skal bestilles asap! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 I'll nevahr kiss the pinky ring! Haha har spilt col i helgen jeg og, men endte opp med å spille et par runder civ til slutt. Og ja, det er fortsatt best. Måtte prøve syndicate,UFO og police quest også... hehe Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som vet om spillet kommer på steam, og om det kommer samme dato som release på plate? Synes det er så praktisk med spill på steam. Slipper å ha i plate, og er lettere med steam community for å fikse spille med venner. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Gleder meg! Kanskje dumt spørsmål men.. Har spillet flerspiller muligheter? Lenke til kommentar
farballa Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Gleder meg! Kanskje dumt spørsmål men.. Har spillet flerspiller muligheter? Det lurer jeg også på. Det er virkelig en av tingene jeg savnet i gammle colonization, ellers var det jo egentlig perfekt. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har ikke fått testet flerspiller selv, men det ser ut som spillet har de samme flerspillermulighetene som Civ IV (inkludert hotseat). Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har ikke fått testet flerspiller selv, men det ser ut som spillet har de samme flerspillermulighetene som Civ IV (inkludert hotseat). Yup, temmelig sweet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg