Joachim_F Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 I Sid Meier's Civilization IV: Colonization ligger en ny verden for dine føtter. Les mer Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Virker spennende, visste ikkje om dette. Siden det skal høyre til Civ4 serien så rekne eg med at systemkrava er like? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg ønsker meg flere bilder ... Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Benyttet anledningen til å spille originalen litt i sommerferien, og det var like morro som det alltid har vært. Håper musikken fra originalen blir med i fortsettelsen Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Gleder meg, Colonization er noe av det jeg har spilt mest opp gjennom tidene, håper det nye blir kos også =) Lenke til kommentar
farballa Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Dette har jeg gledet meg til siden jeg spilte den første utgaven Lenke til kommentar
Hillarious Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Flere bilder her Dette blir bra! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Dette høres unektelig moro ut Det originale Civilization er fortsatt det spillet jeg har brukt mest tid på, og det var ikke lite. Må nesten teste ut dette når det kommer. Hvis jeg husker rett var det originale colonization et spill jeg raskere ble lei av enn det originale civilization... noen som er enig/uenig? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Njæ. Jeg spilte både Civ og Col ganske mye, men CivII mye mye mer enn noen av dem. Om noe så har jeg bedre minner fra Col enn fra Civ, siden det er CivII som i hovedsak var mitt heroin (etter hvert også CivIII, men det var jo mye senere). CivIV og Revolution er dog fjasespill. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hadde vert bedre med en ren Col2, men får håpe at denne er like bra og artig som "originalen" som i mine øyne var bedre enn Civ-serien. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hadde vert bedre med en ren Col2, men får håpe at denne er like bra og artig som "originalen" som i mine øyne var bedre enn Civ-serien. Man kan jo få begge deler Jeg spilte Civ vesentlig mer enn Col, men COl er også et veldig bra spill, gleder meg til denne remkaen eller hva man skal kalle det. AtW Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Gleder meg som en unge til dette.. Håper, som nevnt over, at noen av musikken kommer tilbake i oppusset form. Det hadde vært perfekt. Jeg var redd for at man ville prøve å lage en civ4 i colon-drakt her, som en normal expansion, men fra screenshotsene og beskrivelsen ser det ut til å ligge tett opp til en skikkelig oppfølger/remake av Colonization. Dette blir helt klart noe som må skaffes. Jeg lurer på om det blir som i det gamle spillet, at indianerne stjeler hestene til dragoonene om de routes. Det gir helt klart spillet noe ekstra, ved at indianerne begynner med dårlige, ubevæpnede krigere, og kriger seg til våpen og hester underveis. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Å gud i himmelen, her må store deler av studielånet i år gå til ny pc.. Så bra jeg skal skrive Masteroppgave i vinter. Lenke til kommentar
B.Rav Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har fortsatt det gode gamle colonization. Dette ser jeg frem til! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Dette blir så utrolig bra! Jeg også håper mye av musikken i eneren kommer tilbake, for den ble man ganske avhengig av... Hadde vert bedre med en ren Col2, men får håpe at denne er like bra og artig som "originalen" som i mine øyne var bedre enn Civ-serien. Dette er en ren Colonization 2. Det har ingenting med Civilization 4 å gjøre. Eneste grunnen til at det står det i tittelen er for at folk skal kjøpe det, siden det ikke er så mange som har spilt originalen. Du verden hva de har gått glipp av om de ikke har det.... Endret 14. august 2008 av radiohodet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Må ha! (selv om jeg antagelig ikke vil få tid til å spille allverden..) Lenke til kommentar
BF-Medic Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dette ser jeg virkelig frem til! Håper det klarer å gi meg noe av den samme gode følelsen jeg får hver gang jeg drar frem orginalen. Det vil uansett bli kjøpt inn når det kommer, sporenstreks! Gode nyheter dette, hadde ikke hørt om denne "remaken" før Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 dette virker ganske så bra =) Er ganske fornøyd med spill som rome total war, så hadde vært litt morsomt å endelig prøve ut ett slikt spill også =) ser for meg at jeg kommer til å kjøpe dette =) Lenke til kommentar
ryback Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Colonization er i mine øyne et at tidenes Beste_e spill! Ut i fra artikkelen kan det virke som om denne oppfølgeren blir veldig lik men med noe "bedre" grafikk. Jeg håper inderlig det er et nytt spill og ikke bare en remake! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Lenge siden jeg spilte Colonization... men hva er egentlig de grunnleggende forskjellene på Civ og Col? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg