Snorkolagg Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hallo, Pc'en skal brukes for det meste til spilling. pris er ikke veldig viktigt, så lenge det ikke blir for mye Hadde tenkt på 4870 X2 til skjermkort. Har lyst på en litt kjapp pc, og trenger ikke mye mer enn 300GB hardisk skjerm, tastatur og mus har jeg, kabinette tenkte jeg en antec 900, men tar gjerne imot forslag Maskinen skal nok ikke klokkes med det samme, så det er ikke viktig. Og den trenger ikke å være ferdigbygget, ettersom jeg tror det vil gå fint, og viss ikke jeg klarrer det, så har jeg en bror som klarer det Endret 14. august 2008 av Snorkolagg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Dette oppsettet er et godt utgangspunkt, vanvittig mye "bang for buck" her. Bytt ut Ati's Singel kort med Ati's nye Dual GPU, Ati 4870X2. På dette hovedkortet har du 2 Pci-express X16, og full støtte for CF. Lenke til kommentar
Snorkolagg Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Såg fint ut det, men det hadde vert grett om det gjekk ann å bestille alle delene på 1 gang på samme nettsie, og datan er nødt til å kunne kjøre gta IV når det kommer Endret 14. august 2008 av Snorkolagg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det skjønner jeg vettu. Da kan du evt. bytte ut Hovedkortet med et Asus P5E, som er enda billigere (Og ikke mye dårligere), og Corsair 750 watt Strømforsyning (sistinevnte er litt dyrere, men klarer å drive systemet ditt enda bittelitt bedre, og er enda mer klar for oppgradering). Lenke til kommentar
Snorkolagg Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Jeg kom fram til dette, ikke veldigt ulikt det du fannt, men jeg lurer på om det er noe jeg trenger, eller har glømt, hardisk kjøper jeg av noen andre https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=80648 Endret 19. august 2008 av Snorkolagg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Oppsettet ser veldig bra ut (ikke ulikt mitt nei). Uansett, ville gått for Mushkin brikkene - Hvis du klarer ventetiden. Ellers kjøper du OCZ'ene. Lenke til kommentar
Snorkolagg Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Det er jo ikke så all for stor forskjell på di da, OZC'ene er jo billigere, men viss du mener det så Det står jo ukjent på lagerstatus på nettshop på alle varene :S, vill det si at det tar lang tid før jeg får datan da? Endret 19. august 2008 av Snorkolagg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Mener å huske at Chippene på Mushkin brikken er bedre skjønner du. Uansett, har hatt de OCZ brikkene, dvs har satt dem inn i en maskin, og de gikk lett opp i 1000 mhz uten volt endring. Men ville uansett valgt Mushkin fremfor, det er jo en grunn til at de er utsolgte Lenke til kommentar
Snorkolagg Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) OK, da går jeg nok får dem! Endret 19. august 2008 av Snorkolagg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå