mfb Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har fått ny pc. og ikke noe av musikken min er på den, men alt er på ipoden min. Er det mulig å overføre sanger fra ipoden min til pc'en min? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har fått ny pc. og ikke noe av musikken min er på den, men alt er på ipoden min.Er det mulig å overføre sanger fra ipoden min til pc'en min? Her har du en tråd om noe lignende, kanskje du finner noe nyttig der... RandiA Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Eg trur det faktisk ikke er mulig og overføre fra Ipod til data. Har nettop formatert dataen min og da bruke eg Ipoden min (80gb) som backup. Og la filene inn fra min datamsakin. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Etter et raskt søk på Google kan man slå fast at det er mulig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Etter et raskt søk på Google kan man slå fast at det er mulig.Ja, mye man kan google seg frem til. Kjekt program å ha...er visst gratis også. Tok det ned selv jeg... RandiA Lenke til kommentar
mfb Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 har overført sangene til pc'en min nå, men eneste problemet er at sangene har ikke filnavn som f.eks east clubbers - my love, men heter isteden BRXY osv, masse forskjellige kombinasjoner av 4 bokstaver, så jeg ser ikke hvilken sang eller artist det er. Er det noen måte å overføre sangene og beholde filnavnet på? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg har lastet ned programmet, men ikke brukt det enda. Ser i det at du har felter for navn og artister og alt slikt, så hvis du har det på musikken på iPod'n, skulle du vel få inn det.(Er kanskje noe innstillinger å krysse av at du vil ha med det..., det er det jo i iTunes.) RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå