bRRx Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 tenker på sommerens overganger osv.. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro, men siden Fifa 09 kun er knappe 2 mnd fra release har jeg vel mine tvil Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 De kommer neppe til å oppdatere med overganger fra i sommer. De har vel heller ikke oppdatert med overganger fra januar-vinduet. Litt av poenget med spillet er jo at det skal simulere 07/08-sesongen. Så du må nok over på FIFA 09 hvis du vil ha de nyeste lagoppstillingene. (Anbefaler dog å gå over til Pro Evolution Soccer da det er et bedre spill) Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 joda ,januar fikk de med seg.. men de bruker vel ikke mer peng pä 8n når 9n kommer:( Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Det ville ikke jeg satt penger på. Putt heller penger i Euro 08, hvis du ikke har det allerede da. 199.- på Absolutt.no nå. Kanskje billigere andre steder. Det kutter vente tiden på Fifa09. Selv om EM er over, så er det stor underholding med Captain Your Country alene eller med noen kompiser. Spillet har noen snåle bugs, men jeg mener alt flyter bedre på banen. Online delen flyter "litt" bedre enn Fifa 08 den også. Fifa 09 kommer 2 oktober i følge rapportene. Det tror(håper)jeg blir knall bra. 4 sesonger som kaptein i Spurs , tror ikke Lilywhite fansen kommer til å savne Keano eller Berb(hvis han går da ) Endret 15. august 2008 av Freddie_W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå