Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta med jente hvor?


Gjest Gutt17

Anbefalte innlegg

Quale (uargh, klarer ikke å venne meg til nye nick, unskyld) sitt forslag var ganske bra.

Du klarer helt tydelig ikke å venne deg til gamle nick heller. :D

 

Lag noe som ikke er for vanskelig, men også ikke helt enkelt. Levende lys og en flaske rødvin (vel, kansje ikke rødvin) så skal du se at stemningen lyser opp.

Hvor komplisert og vanskelig mat man bør lage kommer helt an på hvor flink man er til å lage mat egentlig. Man skal selvsagt også være litt forsiktig når man lager mat til noen man ikke kjenner. Det er ikke så kult å ha stått å laget mat i flere timer og disker opp med en fantastisk rett for så å finne ut at offeret ikke tåler noe eller rett og slett bare er veldig skeptisk til eksotisk mat f.eks.

 

Vin er jo alltid en slager, men i dette tilfellet er begge mindreårige - så det er kanskje ikke en veldig god idé. :)

Selv om du hater foreldre dine, så er det verdt ett forsøk. Kansje de begynner å tenke at sånnen er begynt å bli voksen, og mykner opp litt?

 

Det var akkurat det som var min tanke også. Nå er jo foreldre veldig forskjellige, men jeg synes det høres fornuftig ut iallefall. Ikke minst fordi at man er ærlig og viser at man har lagt skikkelige planer for en hyggelig kveld. I mine øyne burde foreldre respektere ett slikt ønske.

 

Dessuten er det billigere og hyggeligere med litt hjemmekos, enn å sitte på en restaurant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...