Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta med jente hvor?


Gjest Gutt17

Anbefalte innlegg

Spørt ut jenta, men hvor skal man ta a med hvis man har sett alt som er på kino?

middag osv. er jo uaktuelt mtp alderen. Bowling blir jo ganske weird første gang også.

 

<--- 17 år og hu er yngre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for forslagene =)

 

Resturant er som sagt utelukket, har aldri møtt hu før heller, så tror ikke de thadde slått an...

Det med å ta hu med hjem høres jo egentlig ganske lurt ut, men jeg bor jo hjeme enda. Kan ta uker før jeg blir hjemme alene, og kan ikke ta med ei jente hjem når foreldra mine er der siden jeg hater dem.

Lenke til kommentar

Siden du fortsatt bor hos foreldrene dine så kan du jo være litt smart.

 

Du kan jo spørre om de kan stikke ut for en helaften mens du har damebesøk. Fortell det som det er, at du har tenkt å lage middag til henne og at du har planer om at dere skal se film etterpå. Jeg vil tro at mor og far vil bli glad for å bli jaget ut av huset og ikke minst bli litt stolt av at deres kjære sønn planlegger å diske opp med middag for ei jente. Det skader ikke å prøve iallefall. :)

Lenke til kommentar
Telttur i villmarka :)

 

Den går hun sikkert med på.

 

Quale (uargh, klarer ikke å venne meg til nye nick, unskyld) sitt forslag var ganske bra. Brukt det selv med hell. Lag noe som ikke er for vanskelig, men også ikke helt enkelt. Levende lys og en flaske rødvin (vel, kansje ikke rødvin) så skal du se at stemningen lyser opp. Mye enklere å finne på noe og si, og når dere er ferdig så er det bare å diske opp med noe is, mens dere bevegerer dere i retning av stuen.

 

Selv om du hater foreldre dine, så er det verdt ett forsøk. Kansje de begynner å tenke at sånnen er begynt å bli voksen, og mykner opp litt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...