Gjest Gutt17 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Spørt ut jenta, men hvor skal man ta a med hvis man har sett alt som er på kino? middag osv. er jo uaktuelt mtp alderen. Bowling blir jo ganske weird første gang også. <--- 17 år og hu er yngre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Kino på første date er litt teit uansett, for da sitter dere jo begge i hver sin stol og stirrer på lerretet, ingen prat mao. Lenke til kommentar
Gjest Gutt17 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Spurte hu ut, ikke om vi skulle møtes. funker dårlig med tur i parken når man har spurt a ut. Lenke til kommentar
indie Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Da hadde jeg heller gått for bowling enn kino i hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Kino er et dårlig valg, som andre sier. Bowling er alltid gøy. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Bowling, cafe, gå tur, drikke dere ful. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Kjøp inn no digg mat, lag maten hjemme hos deg og lei en film eller noe. Trenger ikke å gjøre mer vanskelig en det er Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Biljard, bowling eller restaurant funker jo fint det. Hva har alderen med restaurant å gjøre? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Kjøp inn no digg mat, lag maten hjemme hos deg og lei en film eller noe. Trenger ikke å gjøre mer vanskelig en det er Må si meg enig i at det å leie en film og ha noe god mat funker fint! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ta med hun hjem til deg.. Lag middag lei en film, Kjøp inn litt godteri ellr Chips og kos dere.. enkleste og beste første gangs date Lenke til kommentar
fragaria Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Selv om du har sagt at dere skal ut synes hun nok det er minst like koselig om du styrer i stand noe hjemme. Lei gjerne en film som ikke er for dyp og vanskelig, så dere ikke MÅ følge med hele tiden Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Restaurant er risky. Blir fort stivt og ubehagelig, og hvis det først blir pinlig stillhet er det lite fra restauranten du kan bruke i samtalen. Regner ikke med at du engang vurderer å ta henne med på restaurant. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Kjøp inn no digg mat, lag maten hjemme hos deg og lei en film eller noe. Trenger ikke å gjøre mer vanskelig en det er må si meg enig med denne, pleier å funke fint la oss få vite hva du gjør da og hvordan det gikk... Lenke til kommentar
Gjest Gutt17 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Takker for forslagene =) Resturant er som sagt utelukket, har aldri møtt hu før heller, så tror ikke de thadde slått an... Det med å ta hu med hjem høres jo egentlig ganske lurt ut, men jeg bor jo hjeme enda. Kan ta uker før jeg blir hjemme alene, og kan ikke ta med ei jente hjem når foreldra mine er der siden jeg hater dem. Lenke til kommentar
Gjest Gutt17 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 *Har jo i tilleg spørt om hu blir med ut da :/ så blir vel teit om jeg hadde innvitert hu over hit istedenfor? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Syntes ikke det virker teit i det hele tatt jeg Go for it, er nå mitt forslag Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Når dere er i den alderen kan dere jo bare stikke bort på McD, Burger king, den lokale kebabsjappa eller hvor dere nå bruker å henge istedet for restauranten. Saken er bare å treffes, ha det gøy og prate litt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Siden du fortsatt bor hos foreldrene dine så kan du jo være litt smart. Du kan jo spørre om de kan stikke ut for en helaften mens du har damebesøk. Fortell det som det er, at du har tenkt å lage middag til henne og at du har planer om at dere skal se film etterpå. Jeg vil tro at mor og far vil bli glad for å bli jaget ut av huset og ikke minst bli litt stolt av at deres kjære sønn planlegger å diske opp med middag for ei jente. Det skader ikke å prøve iallefall. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Telttur i villmarka Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Telttur i villmarka Den går hun sikkert med på. Quale (uargh, klarer ikke å venne meg til nye nick, unskyld) sitt forslag var ganske bra. Brukt det selv med hell. Lag noe som ikke er for vanskelig, men også ikke helt enkelt. Levende lys og en flaske rødvin (vel, kansje ikke rødvin) så skal du se at stemningen lyser opp. Mye enklere å finne på noe og si, og når dere er ferdig så er det bare å diske opp med noe is, mens dere bevegerer dere i retning av stuen. Selv om du hater foreldre dine, så er det verdt ett forsøk. Kansje de begynner å tenke at sånnen er begynt å bli voksen, og mykner opp litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå