Viken2k Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Heisann. Jeg har vært uheldig på et eller annet vis sånn at displayet ikke fungerer helt som det skal på min N82. Men så har jeg en Sony Ericsson telefon liggenes, så lurer på om det er noen mulighet for å overføre kontakter til den uten displayet? (har ingen kontakter lagret i simkort) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kople telefonen din til datamaskinen og bruk Outlook for å få synkronisert kontaktene dine. PC Suite er også en mulighet, men da er det nok ikke like lett å få overført kontaktene til Sony Ericsson-telefonen din, men du får dem hvertfall opp på datamaskinen. Lenke til kommentar
Viken2k Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Takk for raskt svar. men forsto ikke helt hvordan jeg skulle sync'e i outlook?(Er vel det som er "windows mail" på vista) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Koplet til min Nokia N95 8GB for å gjøre prosedyren. Du gjør følgende: - Kople til datakabelen og velg PC Suite på telefonen - Åpne så Nokia PC Suite på maskinen - Trykk på skiftenøkkelen - Trykk så på "Nokia PC Sync" - Mulig at du må først trykke på "Velg enhet", når det er gjort trykker du på "Innstillinger" - Under "Generelt" huker du av på de tingene du vil synkronisere - Under "Microsoft Outlook" velger du programmet du skal synkronisere med Windows Mail er den nye utgave av Outlook Express. Jeg kjører XP selv, men vil tro at du vil få opp Windows Mail som alternativ. - Når det er gjort trykk på "Ok" og så "Synkroniser". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå