JiGGe Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Fis, tiss og bæsj. Mike Myers utroper seg til kongen av underbuksehumor. Les mer Jeg lo når jeg så den jeg. Morro alle disse boktitlene hans. Men dårlig film. Lenke til kommentar
Costello Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Fis, tiss og bæsj. Mike Myers utroper seg til kongen av underbuksehumor. Les mer Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Typisk at dem har inn masse stjerner for å tiltrekke publikum, også er filmen ordentlig dårlig. Som selvutnevnt stor-fan av bæsje/tisse/prompe/pule/highschool-filmer, så var det jo enkelte scener som var morsomme. Men sammenlignet med Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay, som også kom i sommer, var denne en stor skuffelse. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Enten liker du Mike Myers, ellers hater du det. Og anmelder pluss noen her inne tilhører tydeligvis den siste kategorien. Selv lo jeg så jeg grein når jeg så denne filmen, noe av det morsomste sålangt i år. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg elsket Mike Myers i Austin Powers-filmene og selvsagt Wayne's World. Men dette var rett og slett ikke noe særlig bra. Men men, det er jo meget subjektivt hva man synes er morsomt, og ikke synes er morsomt. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har sett filmen, og den er dritdårlig! Terningkast 1 av meg desverre... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Mike Myers har bare lagd dritt siden Austin Powers 1. Og denne virker som et foreløpig bunnpunkt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 den var jo gøy til tider da Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tror ikke jeg har vært borte i en eneste positiv omtale av denne filmen her. Slakten som har kommet har vært helt ekstrem og jeg kommer nok ikke til å bruke tid på den frivillig. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Synes den var rasende festlig, jeg. Snart 30 og synes tydeligvis at "fis, tiss og bæsj" fortsatt er morsomt. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Filmen var jevnt over kjedelig, med et par hendige unntak. Ikke noe jeg anbefaler å bruke penger på kinoen til dessverre. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Trakk ikke på smilebåndene av traileren engang.... Lenke til kommentar
C-3PO Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 De reklamerte over hele Oslo av denne dumme filmen, men ikke av de gode filmene. Uff, den var ikke god. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Flirte meg skakk ihjel, å slakte filmen er vell litt drøyt? Grande *dunk* Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Denne skal sees. Og et hipp hipp hurra for promp, tiss og bæsj! Disse menneskelige lyder og utslipp som dessverre har blitt undertrykt, undervurdert og tabubelagt. Lenke til kommentar
Andrea_Solaris Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Og et hipp hipp hurra for promp, tiss og bæsj! Disse menneskelige lyder og utslipp som dessverre har blitt undertrykt, undervurdert og tabubelagt. Langt derifra. Men de fleste synes at slik "humor" verken er drøy, provoserende, politisk ukorrekt eller noe som fortjener merkelappen "tabubelagt" - det er simpelthen ikke morsomt, pronto! Så etter man har karret seg opp av sandkassa i tråd med den menneskelige evolusjonen, innser man at det finnes alternativer til denne formen for morsomheter. Syns man fremdeles slikt er underholdende eller spennende, så vær så god, det sier mest om dem. Dessverre så jeg denne på kino med noen venner. Bånn i bøtta. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Synes det sier mer om dere som mener dere har hevet dere "over" det nivået slik humor har som målgruppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg