rex8 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei. Jeg har YouTube Bruker men jeg greier ikke det derre med film. Jeg har tenkt og lage en habbofilm men e vil ikke bruke kamera. Noen sier det er et program men e vet ikke hvordan. Kan du hjelpe meg Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tidenes mest missledende tittel. Hvorfor stor bokstav i hvert ord ? Du mangler også noe tegnsetting. Uansett, skal du ha lange klipp ? Hvis de skal være under 30 sec, kan du bruke fraps, uten å trenge å registrere det. Hvis du skal ha lengre klipp, kan du enten bruke andre program(jeg vet ikke om noen, gamecam kanskje, men er mulig det bare funker in game.) Nå er ikke jeg dreven på fraps selv, men det er overaskende enkelt. Jeg kan ikke si helt for sikkert at du faktisk kan bruke fraps i explorer, men du kan nå hvertfall prøve. Lenke til kommentar
rex8 Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Jeg trenger noe som tar lengre klip:) Men hva burde e bruke da. Jeg må ha noe som ikke bringer virus;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå