Gå til innhold

Frekt svar fra webshop?


ebso86

Anbefalte innlegg

La merke til at du har installert dx9.0 i signaturen din.. du vet at Geforce4 mx eller GeForce4 idetheletatt ikke støtter dx9.0?

 

Flexi-data handlet helt riktig når de svarte på mailen din, og de ga vel deg ett nytt kort for at du ikke skulle whine så *******.

 

Hvis du vil ha høyere ytelse må du kjøpe et bedre kort og rydde opp i driverene dine.. foreslår en reinstall av alt med dx8.1 og nyeste driverene fra nvidia..

 

Var det nye kortet bedre enn det gamle? *tviler*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp.. At de skal gi deg nytt kort bare fordi du ikke de får dårlig ytelse. Du kan ikke bevise at det er noe galt på kortet, og de kan heller ikke finne det. Det blir som å lete etter Skybert når han slo til noen.

 

Det lureste ville nok vært format c: Veldig mye dritt som kan hope seg opp på 2 måneder, spesiellt dersom du har installert dx8.0 - 9.0 og alskens drivere, selv om du har avinstallert i mellomtiden.

 

Synes Flexi-data svarte riktig, men kunne godt ha utdypet seg litt mer.

Lenke til kommentar
sende inn kortet fordi du fikk dårlige resultater i 3dmarks, det må være d meste patetiske jeg har hørt, kall gjerne innlegget mitt useriøst, men jeg vil kalle deg useriøs. de fleste burde skjønne at dette ikke er returgrunnlag.

 

Les alle postene før du kommer med sånne innlegg!

 

Jeg har også sett på FPS med FRAPS 1.9

 

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
La merke til at du har installert dx9.0 i signaturen din.. du vet at Geforce4 mx eller GeForce4 idetheletatt ikke støtter dx9.0?

 

Flexi-data handlet helt riktig når de svarte på mailen din, og de ga vel deg ett nytt kort for at du ikke skulle whine så *******.

 

Hvis du vil ha høyere ytelse må du kjøpe et bedre kort og rydde opp i driverene dine.. foreslår en reinstall av alt med dx8.1 og nyeste driverene fra nvidia..

 

Var det nye kortet bedre enn det gamle? *tviler*

 

Sier meg helt enig i denne ja. Geforce4mx og DX9.0???? :lol: Det er ikke bestandig det nyeste er best: :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Et av poengene med 3DMark er jo at man kan, etter en test, gå inn på websidene deres og den databasen de har der, og sammenligne sin egen score med andre som har samme hardware(selv om man må være litt obs på at de fleste overklokker en del der, så man må sammenligne med folk som kjører samme klokkefrekvenser).

 

Hadde noen foreslått det i begynnelsen av tråden, hadde den vel vært en del kortere(?).

Lenke til kommentar

For å avslutte denne tråden en gang for alle er jeg veldig fornøyd med det kortet jeg har nå, et gf3TI 200 (128mb)

 

Får oppimot 8500 poeng i 3dmark 2001 og er godt fornøyd med framerate i spill forøvrig.

 

Så for de som trodde jeg va helt ut på langtur så vil det si at kortet VAR ødelagt!

 

 

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...