mafortune Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Heisann, jeg har kikket litt rundt på forumet på jakt etter anbefalinger til studentpc, uten å helt bli fascinert av forslagene som dukker opp. Selv har jeg sett på HP TX 2590 Link men siden jeg ikke driver så mye med data selv kunne jeg tenke meg å få kommentarer/anbefalinger til andre PC'er. Skal brukes til: - Mye skriving (dvs ikke noen eee) - Videoavspilling til 32 tommers tv (hvilken oppløsning trengs da for ok bilde?) - Må være portabel, dvs rundt 2 kg og maks 13 tommer Tx 2590 oppfyller punkt 1 og 3, men er usikker på punkt to i tillegg til at skjermen på laptopen er noe blass i fargene... All hjelp/erfaringsdeling er velkommen. -Marius Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 det er en helt grei PC du har i den HPen bare gå for den Lenke til kommentar
mafortune Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Og skjermkortet er bra nok til å overføre tiol en 32 tommers flatskjerm? Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 nei, se på denne: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaq40x045 du får den med og uten Blue Ray Lenke til kommentar
mafortune Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Hmmm, ditt nei vil si at den ikke er spesielt bra til å overføre til TV'en regner jeg med Pc'en du foreslår er forsåvidt kjempebra, men den er både litt for stor og veier litt for mye etter min smak. Har hatt en på den størrelsen før, og ville heller ha noe mindre. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hmmm, ditt nei vil si at den ikke er spesielt bra til å overføre til TV'en regner jeg med Pc'en du foreslår er forsåvidt kjempebra, men den er både litt for stor og veier litt for mye etter min smak. Har hatt en på den størrelsen før, og ville heller ha noe mindre. til spilling nei, til multimadia nja da er den brukba skal sjekke det Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 du kan vurdere det selv, jeg syntes det så brukbart ut her er en link du kan se hvor bra den er http://www.notebookcheck.net/ATI-Radeon-HD-3200.9591.0.html Lenke til kommentar
mafortune Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Ok, takk for hjelpen!! Blir nok fort denne, spiller ikke uansett:) Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 ingen årsak bare arti å kunne hjelpe noen som du sikkert så var sjermkortet ganske bra;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå