gjgjgjtytyty Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg er ikke en übergod dude på HW, men det ser ut som om de passer sammen... Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ja, alt passer glimrende. Undrer meg over hvorfor du velger Windows XP da. 64-bit versjonen av Vista fikser jo de fleste av "plagende" folk har erfart. Det er utvilsomt et mye bedre operativsystem, uansett hvor konservativ du måtte være. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ditto fyren over. Jeg kjører Vista Ultimate 64-Bit med 8GB minne og det funker kickass. MS selv nedprioriterer XP, så gå heller for Vista uansett motkvaler. Forresten, veldig gode minnebrikker du har der! Mushkin er kvalitetsmerke Eneste jeg ville endra på er hk. Ville tatt et litt bedre ett. Og et lite tips: Prisguiden sin handlekurv er litt enklere å bruke enn å uploade et bilde Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tro meg, bare du venner deg til Vista kommer du til å like det bedre. Bare husk å skru av UAC Den gjør hvem som helst til nervevrak Ang hk kan jeg anbefale Intel sitt nye brikkesett: P45. Du finner garantert et bra hk der Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) for all del, ikke finn på å kjøp det tastaturet fra saitek, det suger ballehår. ubrukelig å skrive med og spille på, dessuten er det alt for svakt lys til at du faktisk ser hva de forskjellige tastene er når det er mørkt. til samme pris får du logitech wave pakka inkludert mus. den er litt small for min smak, men den er ganske god ellers. tastaturet er veldig godt å skrive på og du vender deg kjapt til utforinga. Endret 18. august 2008 av Spirre Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Spiller SP jeg også på Vista. Hvorfor i alle dager skulle ikke Vista takle de? Skjønte ikke helt hva du mente med torrents, men igjen: forklar meg hva XP har som ikke Vista har. Jeg har Logitech G15v2 og det er å anbefale Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Wave?Må han en normal form. Kanskje det blir Logitech G15? Er ute et ganske flatt tastatur, som ligner litt på en bærbar pcs. Mist Ohagma kanskje? vel om du vil ha et flat et, da er heller ikke saitek veien å gå. dette er semiflatt: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=15655 dette er enda flatere, og det har den beste musa jeg har prøvd: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=15713 Endret 18. august 2008 av Spirre Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) ja det er bra til gaming. det har en veldig god håndledsstøtte, samt at tastene er ganske flate og vridd littegrann med klokka (noe håndleddet liker) der du holder handa mest, dvs over wasd. se på bildet i linken så ser du hva jeg snakker om. du får også kjøpt bare tastaturet, men da er med tråd. link kommer straks. linky Endret 20. august 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå