potteper Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jeg skal kjøpe ny skjerm. har en gammel 17 tommer fra før og vill bytte til en 20 eller 22 tommers widescreen. så lurte jeg på om man må gjøre noen instillinger på pc'n etter man har byttet eller om det er bare å plugge i. Og har du noen forslag til skjermer? skal brukes til lan spill, film og surfing for det meste. Ikke alt for dyr! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent Passer denne til behovene ? Endret 14. august 2008 av philipl Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hva er budsjettet? Du kan få en svært god Samsung 24" til latterlige 2500 kroner, svært godt kjøp. Har en selv, er fornøyd. Du kan også få en god 22" til en god pris, f.eks Denne , har hatt denne skjermen 2 ganger tidligere (eller prøvd) og er svært fornøyd. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hva er budsjettet?Du kan få en svært god Samsung 24" til latterlige 2500 kroner, svært godt kjøp. Har en selv, er fornøyd. Du kan også få en god 22" til en god pris, f.eks Denne , har hatt denne skjermen 2 ganger tidligere (eller prøvd) og er svært fornøyd. Ikke akkurat svart på spørrsmålene -.- sa også at det sku være 20 eller 22 tommer, så var samsungen litt for dyr Endret 14. august 2008 av philipl Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hehe, Her er utvalget av 22", jeg ville ikke gått så mye under den Asus Skjermen jeg linket til, da den også har sine svakheter, men iforhold til prisen er det et knall kjøp (etter min mening). Angående 20" så ville jeg ikke kjøpt det, da den har lavere oppløsning enn 22". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå