CCola Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Må si meg enig med Kulturos Løvenes Konge. Hele filmen består jo av herlig musikk, samt fantastiske bilder =) Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Q41fwx1tfHc vet ikke om den er nevnt tidligere, men: synes det er så bra hvordan de har synkronisert eksplosjonslyden med musikken Endret 22. august 2008 av Sunset Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Syntes nå de 3 første minuttene av denne overgår alt jeg Får gåsehud på rundt 2.20. Den når Rhoirrim angriper på Pellenor er også langt oppe Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Var litt laber start synes jeg, men som du sa, rundt 2:20, da kom ståpelsen ja. Nydelig! Lenke til kommentar
funbot Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Dette er en sterk scene fra filmen The Royal Tenenbaums. Den er utrolig mørk i forhold til resten av filmen, og musikken er der som hånd i hanske. En av tingene som gjør scenen så sterk er at det er første gang i filmen at man får se øynene hans (som voksen) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Må si at åpningssekvensen på den filmen er fantastisk også funbot (som jeg ikke fannt på youtube ) Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Introsekvensen til Donnie Darko står som en av de beste musikkøyeblikkene for min del. Først Michael Andrews' Carpathian Ridge, deretter Echo and the Bunnymen med The Killing Moon. Magisk! Endret 31. august 2008 av Juvenal Lenke til kommentar
funbot Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Må si at åpningssekvensen på den filmen er fantastisk også funbot (som jeg ikke fannt på youtube ) Åpningssekvensen er også kul, ja. Jeg fant musikken, tho. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hm, jeg stemmer for scenen i The Crow hvor vår store helt sitter på taket og drar en gitarsolo. Evt. når gutta våre i Åpen Framtid sitter i Køben og røyker gress sammen med hardbarka narkisser mens de synger Blowin' in the wind. Nei, helt seriøst.. det må bli en rekke scener i Mean Streets med Rolling Stones i bakgrunnen, ellers er jo hele Easy Rider en musikalsk orgasme. Endret 2. september 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) vel, lenge siden sist nå hiver på en må nesten sees i filmsammenheng. Helt fantastisk i mine ører Endret 8. oktober 2008 av Sunset Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Navnet på låten er vel strengt tatt mislabeled, men det er en av Tiersens beste pianoballader, helt klart. Og jeg elsker når den spilles i både Amelie og Goodbye Lenin. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Duellen i C'era Una Volta Il West er nok den beste musikksekvensen jeg har sett. Tror ikke noe slår det. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Synes scena i American Psycho hvor Patrick Bateman begår et mord er genial, utrolig komisk også. Spoiler til dels. http://www.youtube.com/watch?v=Zwnsz0WqHp0 Ellers er favoritter slike så ride of the valkyries i Apocalypse now, introen på Psycho med mer, nevnt. Endret 9. oktober 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Audioslave med Shadow of the Sun i Collateral. http://www.youtube.com/watch?v=eUwG0FuY1Lk Queen med Dont Stop Me Now i Shaun of the Dead. http://www.youtube.com/watch?v=sZVq2zHMXQc Beau Williams med Feeling So Good Today i Kickboxer. Van Damme burde danset mer i filmene sine. Endret 10. oktober 2008 av Exclusive Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Rammstein på slutten av Lilja 4-ever ga meg frysninger: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå