Gå til innhold

På do...

b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

Bruker ikke offentlige toaletter annet enn å late vannet. Da er trikset å ha litt papir å hånden til du har vasket henda og kommet deg vekk derfra.

Det stinker og det ser ikke bra ut på norske toaletter :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare en liten opplysning: vist du biter negler får du i deg flere bakterier enn vist du slikker rein doskålen(gjelder kanskje ikke offentlige toaletter da men)

Jeg har _spist_ og rengjort neglene mine hele livet med tenner og munn, og vasker hendene sjeldent! Har aldri vært syk siden barnehagen, bare vært kvalm noen ganger, og ble syk pga jeg syklet ute om vinteren med vått hår.

Mao: Doalettskåler er reine! :D

Lenke til kommentar
bare en liten opplysning: vist du biter negler får du i deg flere bakterier enn vist du slikker rein doskålen(gjelder kanskje ikke offentlige toaletter da men)

Jeg har _spist_ og rengjort neglene mine hele livet med tenner og munn, og vasker hendene sjeldent! Har aldri vært syk siden barnehagen, bare vært kvalm noen ganger, og ble syk pga jeg syklet ute om vinteren med vått hår.

Mao: Doalettskåler er reine! :D

feil..

du er blitt immun.

Det er meget sant. Hadde noe forsøk på skolen for litt siden. Skape seg under neglen med en kniv og legge det i kjøttpeptonagar, for de som er grønne så er det noe saus som bakterier vokser veldig bra i. En uke senere, whoo ho var nesten så lokket hadde sprengt pga massiv bakterie kultur :woot:  

Studerte  det etterpå. Veldig farverikt må jeg si :D

igjen.. dette skjer igjen bare med folk som f.eks ikke er flittig med å bruke papir på diverse håndtak på offentlige dasser..

Og sjelden vasker hendene sine, slik som Aderlig.

flott.. gå å slikk ei doskål du da, så skal jeg ta å bite neglen min.. :roll:

Lenke til kommentar

Du har bakterier de fleste steder. I kjeften, hånden analen under negla. Poenget er at disse bakteriene ikke er farlig. De er en del av deg, og kroppen er lagd i samsvar med de. De hjelper oss kort sagt å leve. De fleste bakteriene som lever i oss mennesker driver symbiose, ellers hadde de blitt tatt av de røde klattene med en gang :D

Lenke til kommentar

Jeg leste i Bergens Tidende at om en biter negler som barn, kan du få lavere IQ på grunn av tungmetaller. Dette var en russisk undersøkelse, og jeg antar at det er litt mer tungmetaller i Russland enn i Norge, så kanskje det ikke er fullt så helseskadelig å bite negler her?

Lenke til kommentar

Har ikke så mye å si, ettersom man har nok bakterier i kjeften uansett.

Hvis man har litt desinfiserende middel i munnen en stund (eller inhalerer det), vil man etterpå bli tørr i munnen. Etter en time eller to er man ikke det lenger, for da er bakteriene man skal ha i munnen tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Ok, for å spore inn denne posten igjen:

Det finnes dasser som er konstruert av folk som har tenkt på slikt. F.eks. på Nsb, hvor døra,dass og kran fungerer vha. sensor, mao du trenger ikke berøre annet enn dasskåla. Hvis vi hadde vært like renslige som franskmenn og arabere, hadde vi stått når vi dreit, og dermed sluppet sistnevnte også.

eof.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...