Gå til innhold

På do...

b-real

Anbefalte innlegg

Når du er på offentlige toaletter...har du noen gang tenkt på hvor helvettes skittent det håndtaket er ut i fra båsen der man gjør fra seg sitt?

Når man har gjort fra seg på toalettet, så må man vri om låsemekanismen, åpne døra...Tror du de håndtakene er rene hva?

Tror faktisk aldri vaskedamene(eller menn dah) vasker de håndtakene og låsen jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har jeg laget en lignende post om tidligere.. ;)

Bruker papir når jeg tar i håndtakene og greier.

Det jeg tok opp sist:

Når du vasker hendene etter å ha vært på do. må du ta i kranen for å få vann. Du så stenge kranen igjen, etter å ha vasket deg. Er en egentlig noe mye renere da? Tenk på alle de som har tatt i kranen etter å ha vært på do!.. er det toalett som er på f.eks store offentlige plasser kan det være hva som helst på den kranen.. Folk som driver med heroin og slikt... ewwwwwwwwwwwwwwwwww!§!

Jeg bruker altså papir når jeg tar i kranene også. :woot:

Lenke til kommentar

Vasken og kranene blir jo vasket da. Og hva så om det litt "brunt" på håndtaket og låsen? Dere er vel da menn for pokker! Jeg skal spørre vaskedamene på skolen om de vasker håndtakene på dassene, neste gang jeg møter de.

Lenke til kommentar
Vasken og kranene blir jo vasket da. Og hva så om det litt "brunt" på håndtaket og låsen? Dere er vel da menn for pokker! Jeg skal spørre vaskedamene på skolen om de vasker håndtakene på dassene, neste gang jeg møter de.

Gjør det du ;)

Lenke til kommentar

Dempepapir og dasspapir på rammen :lol:

Men hele toalettet er jo skittent da. Tenk på alle som ikke vasker seg på fingrene, de tar i håndtaket UT av selve dassen. det blir sikkert ALDRI vasket. skittent som lite. men, trykketuret ditt er mest sannsynlig skittenere enn rammen på dassen. Jeg vegrer meg for å bruke trykketur som er gul med nedslitte taster.

Lenke til kommentar
Jeg vegrer meg for å bruke trykketur som er gul med nedslitte taster.

Jeg kan spise graut fra tastaturet jeg.. :D neida...

Men NEI det er faan ikke skitnere enn en dass... geez!

btw: TASTAtur.... evt. Keyboard. :wink:

trykketur. mye tøffere ;)

Det er jo bevist at det er flere bakterier på trykketuret da. om de er like stygg er en annen sak. Men gule trykketur er det værste jeg ser. yuk!

Lenke til kommentar

Jeg bruker å legge papir på doskåla for å unngå smitte av den derre sykdommen...jeg husker ikke hva den heter, også ofcourse for å være litt hygenisk. Det derre med dørklingka har jeg ikke tenkt så mye over... men dere har et poeng... føsj! Og PS! jeg føler meg fremdeles som en mann når jeg sier dette :p

Lenke til kommentar
Jeg vegrer meg for å bruke trykketur som er gul med nedslitte taster.

Jeg kan spise graut fra tastaturet jeg.. :D neida...

Men NEI det er faan ikke skitnere enn en dass... geez!

btw: TASTAtur.... evt. Keyboard. :wink:

trykketur. mye tøffere ;)

Det er jo bevist at det er flere bakterier på trykketuret da. om de er like stygg er en annen sak. Men gule trykketur er det værste jeg ser. yuk!

knapphelvete er kulere :woot:

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg har et lite "svar" på det der med låsen. For på de fleste toaletter (som jeg har sett), er låsen på venstre siden av den trange døra. (du må bruke venstre hånd) Ergo: Hvilken hand bruker du til "assjobben"?

Den er vel som oftest på høyreside? kan ikke huske en dass med låsen på venstre siden...

Lenke til kommentar

Det er meget sant. Hadde noe forsøk på skolen for litt siden. Skape seg under neglen med en kniv og legge det i kjøttpeptonagar, for de som er grønne så er det noe saus som bakterier vokser veldig bra i. En uke senere, whoo ho var nesten så lokket hadde sprengt pga massiv bakterie kultur :woot:

Studerte det etterpå. Veldig farverikt må jeg si :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...