Keylar Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Heisann, jeg har kommet i en slags pengenød og vil nødig gå til foreldra mine å tigge penger, trenger ca 5000 men jeg regner med man må ihvertfall ta opp ett lån på 10.000, jeg har prøvd min egen Bank DNBnor men der fikk jeg avslag pga av alder regner jeg med (er 21) og de fleste som de gir lån til er 23 eller oppover leste jeg. Renten er ikke så farlig da jeg ikke har problemer å betale tilbake men, det er slik at jeg må ha de pengene før begynnelsen av neste måned, uforutsette regninger å drit. Dette har blitt en kjedelig måned :/. Jeg har en månedslønn på brutto 19.000 men hele forrige måneds lønning gikk med på en del uforutsette ting mtp leilighet og neste måned har jeg helt glemt bilforsikring og noe annet idiotisk. Endret 14. august 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Snakk med banken om Reservekort VISA. Med Reservekort VISA har du alltid penger i bakhånd. Det er et tilleggskort til ditt ordinære Visakort, det gir deg økonomisk fleksibilitet og mulighet til å foreta innkjøp du ikke hadde planlagt. Kreditten kan innvilges inntil kr 30 000,- for bankens kunder. Med Reservekort VISA har du tilgang til over 14 millioner brukersteder over hele verden. Du kan betale for varer og tjenester, eller ta ut penger i minibank. Sakset fra hjemmesia til min bank. Tipper alle banker har noe tilsvarende. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Heh, DNBNOR har selvfølgelig ikke ett slikt flott tilbud . Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Forbrukslån får man vel nærmest kastet etter seg.. Velg og vrak med omhu. Fort gjort å bli gjeldsslave. Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Du har ikke spurt banken om mulighet for kontokreditt eller økning av kreditt på mastercardet hvis du har dette? DnB Nor tilbyr jo alle sine programkunder en kontokreditt på inntil 10.000 kroner og mastercard kredittkort med alt fra 5000-50.000 i kreditt. Endret 14. august 2008 av Fantasy6 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Opprett en konto i Skandiabanken. Jeg tror alle uten betalingsanmerkninger får innvilget 10.000,- i kreditt. Dette kan du ha som kontokreditt eller kredittkort, evt. fordele 5000,- på hver. Edit: Du sier du har DnB? DnB tvinger jo studenter (studentprogrammet) til å ha Mastercard (ikke valgfritt) med en minimumsgrense på 5000,-. Hvordan er det da mulig at en i fast jobb og grei inntekt ikke kan ha noe? Endret 14. august 2008 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Når jeg gikk over fra electron til normalt visa så fikk jeg med ett mastercard med 2000kr i kreditt, har egentlig ikke benyttet meg av dette til forrige måned da jeg fikk en del uforutsette regninger. Har registrert meg som kunde i skandiabanken nå og venter =). Takker for tips. Endret 15. august 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ikke noe problem. Har aldri vært borti noen uten betalingsanmerking som ikke har fått innvilget minimum 10.000 i kreditt hos Skandiabanken. Tror i tillegg det er den banken med de beste rentene på kredittkort, i tillegg til at du kan bestille normalt bankkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå